بهترین دکتر متخصص زانو در اصفهان

در شمس آبادی
کد آگهی : 4613
    تخصصمتخصص طب فیزیکی و توانبخشی
    شعار کسب و کاردرمان زانو درد به روش غیر جراحی در اصفهان
    روزهای مطب عصرشنبه|عصر, یکشنبه|عصر, دوشنبه|عصر, سه شنبه|عصر, چهارشنبه|عصر
    شهراصفهان
    خیابانشیخ بهایی
    نشانی کاملکلینیک جامع طب فیزیکی قصر (دکتر مهسا مظاهری)

کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی زانو در اصفهان

736-p-بهترین-متخصص-خوب-زانو-درد-چاقی-و-اضافه-وزن-در-اصفهان-درمان-بیماری-ورزش-زانو-chondromalacia برترین دکتر فوق تخصص و متخصص زانو درد در کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی اصفهان با ارایه جدیدترین روش های درمان زانو به روش غیر جراحی

دکتر مهسا مظاهری، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در تشخیص و درمان انواع بیماری های عصبی-عضلانی اسکلتی تخصص دارد. متخصصین طب فیزیکی می توانند عدم تعادل در آرامش یا قدرت عضلانی، اختلال عملکرد مفاصل و همچنین اختلال در عملکرد سیستم عصبی را تشخیص دهند و درمان کنند.

درمان زانو درد شدید در سالمندی

چنانچه شما جزو افرادی هستید که از زانو درد شدید رنج می برید و در پی درمان قطعی زانو درد خود هستید، می توانید به “کیلینک تخصصی درمان زانو درد دکتر مظاهری” مراجعه کنید و از جدیدترین روش های درمان فوری زانو درد بهره مند شوید. بهترین متخصص طب فیزیکی درمان درد زانو اصفهان بیان می کند، صدمات و بیماری های زیادی وجود دارد که باعث درد، سفتی، بی ثباتی یا سایر مشکلات زانو می شود. زانو درد می تواند از آسیب ها و شرایط بسیاری ناشی شود. نوع متخصصی که به آن مراجعه می کنید ممکن است به عوامل متعددی بستگی داشته باشد به خصوص، اینکه آیا آسیب حاد داشته اید یا نه، مانند چرخاندن زانوی خود در حین فعالیت ورزشی یا تجربه ضربه در هنگام سقوط یا بروز تصادفات.

آیا زانو درد در جوانان طبیعی است؟

اغلب درد زانو در سالمندان بیشتر از جوانان است و در زنان بیشتر از مردان مشاهده می شود. روش های درمان زانو درد بسته به علل آسیب و علت درد متغیر هستند.

درمان غیرجراحی زانو درد در اصفهان

درمان های غیرجراحی زانو مثل استراحت تا جراحی پیچیده زانو متغیر خواهند بود. متخصص زانو در اصفهان بیان می کند درمان به موقع آسیب های زانو و راستای دوره نقاهت و کاهش طول درمان و پیشگیری از خطرات بعدی بسیار مهم است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
135 بازدید کل ، 1 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران