1-Safe shopping راهنمای خرید ایمن و امن در انجام معاملات خرید و فروش کالا و اجناس در سایت بهترین ها در اصفهان

راهنمای خرید امن در سایت بهترین ها در اصفهان

توصیه های مهم مقام محترم قضایی

1-Safe shopping راهنمای خرید ایمن و امن در انجام معاملات خرید و فروش کالا و اجناس در سایت نیازمندی های بهترین ها در اصفهان

حسب دستور مقامات محترم دستگاه قضایی و دادگستری و به منظور جلوگیری از هر نوع سوء استفاده جاعلین و کلاهبرداران از طریق چک های رمز دار بین بانکی، توجه شما را به متن راهنمای خرید امن در سایت بهترین ها در اصفهان جلب می کینم.

خرید و فروش خودرو و با چک!!!

نظر به اینکه یکی از شگرد و ترفندهای مجرمین و متهمین سابقه دار جهت کسب منابع مادی سریع، خرید و فروش خودرو و یا اجناس دیگر با چک های جعلی می باشد که این افراد سابقه دار با جعل چک های بین بانکی رمز دار و تماس تلفنی با شهروندان محترمی که جهت فروش اجناس خود در شبکه های اجتماعی یا جراید آگهی فروش درج و منتشر کرده اند، تمایل خود را جهت خرید خودرو یا اجناس دیگر اعلام و غالبا در ایام آخر هفته و ساعات پایانی روز در محل قرار حاضر شده و با فریب و نیرنگ و معرفی خود به عنوان افراد متشخص و حائز شغل و منزلت اجتماعی اقدام به انجام معامله سوری می نمایند و در قبال آن یک فقره چک بین بانکی رمز دار جعلی ارائه می نمایند که تا کنون پرونده های متعدد در این خصوص در مراجع قضایی تشکیل شده است.

اطلاعیه مهم سایت بهترین ها در اصفهان

کاربران عزیز با مطالعه راهنمای خرید امن در سایت بهترین ها در اصفهان خرید و فروشی ایمن را تجربه کنید.

  1. با هدف اطلاع رسانی و ردیابی گوشی های مسروقه در خصوص کالاهای دیجیتال سرقتی و مفقودی (نظیر موبایل، تبلت، لپتاپ و …) سامانه کاربردی با نام همیاب 24 به آدرس اینترنتی www.hamyab24.com راه اندازی شده است. لذا به منظور پیشگیری از معامله این قبیل کالاهای دیجیتال سرقتی و یا مفقودی لطفا قبل از خرید یا معامله شماره سریال و یا IMEI دستگاه را از طریق سامانه همیاب 24 استعلام کنید تا شاهد مشکلاتی اعم از کلاهبرداری، خرید و فروش کالاهای سرقتی نباشید.
  2. معاملاتی را که همراه با دریافت چک تنجام می گیرد حتما در ساعت کاری بانک ها انجام دهید تا امکان استعلام و نقد کردن آنها وجود داشته باشد.
  3. از پرداخت هرنوع وجهی قبل از انجام معاملات، خودداری کنید، زیرا احتمال وقوع کلاه برداری وجود دارد.
  4. چنانچه مقرر شد وجهی قبل از طریق معامله، فروشنده یا خریدار به حساب شما واریز و یا انتقال دهد، به هیچ عنوان لازم نیست شما به دستگاه خود پرداز مراجعه نمایید. با ارائه شماره کارت یا حساب و بدون حضور شما این کار میسر خواهد شد. مراقب باشید کشاندن شما پای دستگاه خود پرداز به بهانه واریز وجه کالا و … ترفند کلاهبرداران برای به دام انداختن شما می باشد.
  5. بعضی از خریداران با ارائه پرفراژهای تقلبی و جعلی و یا با نشان دادن عکس فیش واریز وجه به فروشندگان که از قبل در تلفن همراه خود ذخیره کرده اند اقدام به کلاهبرداری خواهند کرد.

عدم خرید غیرحضوری

بهترین و مطمئن ترین نوع انجام معاملات در سایت های نیازمندی، خرید حضوری و دیدن کالا از نزدیک است تا از کیفیت کالا و صحت اظهارات فروشنده، اطمینان حاصل شود. اگر خریدی که می خواهید انجام دهید در شهر محل زندگی خودتان بود حتماً خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید و در غیر این صورت اگر اصرار به معامله با شهر دیگری را دارید نکات زیر را رعایت کنید تا معامله ی ایمن تری را تجربه کنید.

  • یکی از ایمن ترین روش ها برای انجام معامله غیر حضوری استفاده از پست (Cash on Delivery) می باشد. در این نوع پست، پستچی کالا را به شما تحویل داده و شما پس از بررسی و اطمینان از مطابقت آن با اطلاعاتی که فروشنده به شما داده بود می توانید مبلغ را به پستچی پرداخت نمایید و یا در صورت عدم مطابقت کالا با اظهارات فروشنده و یا وجود خرابی، کالا را توسط پستچی مرجوع نمایید.
  • همچنین به جای پست می توانید از طریق ترمینال ارسال کالا را انجام دهید و پس از رسیدن کالا به دستتان، پول را به راننده اتوبوس و یا ترمینال مربوطه تحویل بدهید تا آن را به فروشنده برساند.

سایت بهترین ها در اصفهان

وبسایت نیازمندی های اصفهان با نام بهترین ها، هیچگونه منفعتی از معامله شما نمی برد و مسئولیتی نیز در قبال معاملات شما نخواهد داشت. سایت بهترین ها در اصفهان همانند نیازمندی های روزنامه ای عمل می کند و از هویت آگهی‌ دهندگان آگاه نمی باشد. مدیر سایت بهترین ها به شما پیشنهاد می کند که تحت هیچ عنوان پیش از رویت و دریافت کالا مبلغی را به حساب فروشنده واریز نکنید.

ضمناً به این موضوع نیز حتماً توجه کنید که ترجیحاً از ساکنین شهر خود به صورت حضوری خرید کنید. تجربه نشان داده قرار گذاشتن در شعب بانک ها و انتقال پول پس از دریافت کالا از امن ترین روش های معامله می باشد. خواهشمندیم برای اینکه معامله را با خیالی آسوده انجام دهید، موارد زیر را در ادامه نوشته راهنمای خرید امن در سایت بهترین ها در اصفهان نیز مطالعه کنید.

امن خرید کنید

  • حتما از افرادی خرید کنید که امکان ملاقات حضوری آنها پیش از انجام معامله فراهم است.
  • قبل از خرید کالا، حتما جنس را با دقت مورد بررسی قرار دهید.
  • تحت هیچ عنوان پیش از دریافت کالا هزینه ای پرداخت ننمائید.
  • ارائه اطلاعات حساب از سوی فروشنده نباید موجب اعتماد شما گردد. ممکن است اطلاعات شخص دیگری مورد سوء استفاده قرار گرفته باشد.
  • در صورت امکان، هنگام خرید کالا رسید کتبی معتبر از فرد دریافت کنید.
  • حتما در اماکن شلوغ و امن همچون نزدیک پایگاه های پلیس، شعب بانک ها و … قرار ملاقات بگذارید.
  • تلفن ثابت از شخص فروشنده بخواهید و با آن تلفن با ایشان صحبت کنید تا از واقعی بودن شماره ثابت اطمینان حاصل کنید.
  • شناسه آگهی و تمامی اطلاعاتی که از فروشنده دارید را تا پایان معامله نزد خود نگهداری کنید. (ترجیحاً از صفحه آگهی اسکرین شات تهیه کنید) برای اطمینان بیشتر می توانید سایر آگهی های فروشنده را نیز بررسی کرده و در صورت دیدن موضوعی غیر طبیعی از انجام معامله جلوگیری کنید.
  • از فروشنده اسکن شناسنامه یا کارت ملی را که با نام صاحب حسابی که می خواهید پول را به آن واریز کنید مطابقت داشته باشد، بخواهید. برای اطمینان بیشتر می توانید از شناسنامه و یا کارت ملی در کنار کالا عکس بگیرند و برای شما ارسال کنند.

بیشتر احتیاط کنید زمانی که…

  1. قیمت و شرایط ارائه شده بیش از حد عالی و خارج از عرف به نظر می‌رسند.
  2. فروشنده یا خریداری بی دلیل و به طرز مشکوکی اطلاعات حساب بانکی شما را می‌پرسند.
  3. چنانچه می خواهید مبلغ قابل توجهی به حساب فردی که نمی شناسید، واریز کنید. سعی کنید در محلی امن مثل پایگاه های پلیس یا شعب بانک ها قرار ملاقات داشته باشید.
  4. اگر می خواهید کالاهای مارک دار خرید کنید، بهتر است که در فروشگاه مربوطه ملاقات کنید تا از صحت آن چه اعلام شده، اطمینان حاصل کنید.

به خاطر داشته باشید

  • بهتر توصیه می شود معامله نقدی داشته باشید. همیشه احتمال بدهید چک و سفته نقد نشوند.
  • در مورد برخی کالاها می بایست حتما درخواست فاکتور خرید و یا بسته بندی اولیه را از فروشنده داشته باشید.
  • بسیار مهم است که حتما قبل از تحویل کالا یا خودروی خود به خریدار در ازای دریافت چک های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان پیدا کنید. اگر زمان غیر ادرای است و زمان استعلام چک وجود ندارد، معامله خود را به زمانی دیگر موکول کنید.

نقش سایت بهترین ها در معاملات شما چیست؟

  1. سایت بهترین ها در اصفهان هیچ سودی از معاملات شما نمی‌برد و مسئولیتی نیز در این قبال ندارد.
  2. در صورت مشاهدهٔ مورد مشکوک یا تخلف، از طریق «گزارش مشکل آگهی» و یا ارتباط با پشتیبانی سایت بهترین ها در اصفهان، ما را در جریان امور مشکوک و یا تخلف قرار دهید.
  3. وبسایت بهترین ها در اصفهان هیچ نوع دخالتی در تعیین قیمت کالا و خدمات ندارد. تعیین قیمت‌ آگهی توسط فرد آگهی دهنده مشخص می‌شود. در صورت مشاهده آگهی هایی با قیمت نامعقول، از طریق «گزارش مشکل آگهی» تیم پشتیبانی بهترین ها را در جریان قرار دهید.
  4. وب سایت بهترین ها در اصصفهان از هویت آگهی دهندگان و آگهی بینندگان آگاه نیست. بنابراین همه کاربران و بازدیدکنندگان، خودشان می بایستی جنبه های مختلف امنیتی را در نظر داشته باشند.
  5. چنانچه مزاحمت یا مشکلی برای شما ایجاد شده است، سایت بهترین ها کمال همکاری لازم را با مراجع قانونی و ذی ربط انجام خواهد داد.

لینک های مفید در زمان بروز مشکل

1-Safe shopping لینک های مورد نیاز در زمان بروز مشکل در معاملات آنلاین خرید و فروش کالا و اجناس در سایت بهترین ها در اصفهان

در انتهای نوشته راهنمای خرید امن در سایت بهترین ها در اصفهان بیان می شود، در صورت مشاهده هر نوع مشکل از سوی آگهی دهندگان یا آگهی بینندگان، از طریق «گزارش مشکل آگهی» یا تماس با پشتیبانی سایت بهترین ها، ما را در جریان قرار دهید. همچنین منابعی که می‌توانند در صورت نیاز به پیگیری مشکلات و یا استعلام کالا به شما کمک کنند در زیر درج شده است که می تواند به شما کمک کنند باشد.