دکتر مریم نادر طهرانی بهترین روانپزشک اصفهان

در
کد آگهی : 12432
    تخصصروانپزشک روانشناس
    شعار کسب و کاربهترین دکتر متخصص اعصاب و روان در اصفهان
    روزهای مطب عصرشنبه|عصر, دوشنبه|عصر, چهارشنبه|عصر
    شهراصفهان
    خیابانبزرگمهر
    نشانی کاملخیابان بزرگمهر، بعد از بیمارستان صدوقی، روبروی پارکینگ طبقاتی هشت بهشت مجتمع آمیتیس، طبقه 2، واحد 209
    محلهتل واژگان
    کانال تلگرامdrmaryamnadertehrani

بهترین متخصصان روانپزشک اصفهان

1-Isfahan-Psychiatrist-best-بهترین دکتر روانپزشک در اصفهان دکتر مریم نادرطهرانی متخصص درمان وسواس مشاوره ازدواج و زوج درمانی

دکتر مریم نادر طهرانی بهترین روانپزشک اصفهان، جزو یکی از بهترین متخصصان روانپزشک در شهر اصفهان است. متخصصی که دارای تجربه و دانش فراوان در زمینه روانشناسی و درمان اختلالات روانی است. وی تخصص خود را در روانپزشکی از یکی از دانشگاه های معتبر ایران را دریافت کرده است.

دکتر مریم نادر طهرانی متخصص اعصاب و روان توانسته است در طول سال ها فعالیت حرفه ای خود، به بهبود خلق و خوی و رفع اختلالات روانی بسیاری از بیماران خود کمک کند. او تحلیل دقیقی از مسائل روانی بیماران ارائه می دهد و روش های درمانی مناسب و سازگار برای هر فرد را تعیین می کند.

مشاوره و درمان بیماری های روانی

از جمله مواردی که دکتر نادر طهرانی در آن به شدت توانمند است می توان به مشاوره و درمان افسردگی، اضطراب، اختلالات خواب، اضطراب و ترس، اختلالات تغذیه، اضطراب اجتماعی و اختلالات دیگر اشاره کرد. او از روش های متنوعی مانند درمان دارویی، روش های روانشناختی و روان درمانی در اصفهان استفاده می کند تا به هر فرد بتواند همانطور که باید، راهنمایی و درمان کند.

کلینیک روانپزشکی اصفهان

1-Isfahan-Psychiatrist-best-بهترین دکتر روانپزشک در اصفهان دکتر مریم نادرطهرانی متخصص درمان وسواس اختلالات جنسی-ترک اعتیاد-زوج درمانی

ویژگی اصلی دکتر نادر طهرانی در کلینیک روانپزشکی اصفهان، ارتباط موثر و صمیمی با بیماران خود است. او توانایی برقراری ارتباط مفید و فعال با بیماران خود را دارد و از گوش دادن به صحبت های آنها تا ارائه راه حل های مناسب برای مشکلاتشان، اقدام می کند. این باعث می شود که بیماران احساس رضایت و اطمینان از مشاوره و درمان او داشته باشند.

دکتر مریم نادر طهرانی توانسته است با تخصص و تمرکز خود در زمینه روانپزشکی، راهنمایی مؤثر و موثری برای بسیاری از افرادی که با مشکلات روانی روبرو هستند، ارائه دهد. ایشان در درمان بیماری های جنسی، زوج درمانی و سکستراپی در اصفهان تبهر خاصی دارند که ایشان در رشته روانپزشکی شاخص کرده اند.

دکتر متخصص اعصاب و ران در اصفهان

1-Isfahan-Psychiatrist-best-بهترین دکتر روانپزشک در اصفهان دکتر مریم نادرطهرانی متخصص اعصاب و روان در اصفهان

متخصصان اعصاب و روان یا روانپزشکان متخصصانی هستند که در تشخیص و درمان اختلالات روانی و اعصاب متخصص هستند. بهترین پزشکان متخصص اعصاب و روان، دارای تخصص در زمینه‌هایی درمانی مانند افسردگی، اضطراب، اختلالات خواب، اعتیاد و اختلالات روانی دیگر هستند. دکتر مریم نادر طهرانی روانپزشک خوب اصفهان، می‌توانند به شما در تشخیص، درمان و مدیریت این نوع اختلالات کمک کنند.

بهترین دکتر سکستراپی در اصفهان

آیا به دنبال “بهترین دکتر سکستراپی در اصفهان” هستید؟ متخصصین برجسته و با تجربه زیادی در شهر اصفهان را می توان معرفی کینم. تخصص و تجربه روانپزشکان خوب در ارائه خدمات سکستراپی برجسته بوده و با به کارگیری روش های مدرن و موثر، به شما کمک می‌کنند تا به بهبودی و رفع مشکلات خود بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت، می توانید با مطب دکتر نادرطهرانی تماس بگیرید و از تجربه حرفه ای ایشان بهره مند شوید.

خدمات روانپزشکی در اصفهان

از دیگر خدمات ارایه شده در کلینیک روانپزشکی دکتر طهرانی می توان به موراد زیر اشاره کرد که به شرح زیر است.

  • مشاوره: مشاوره و روان درمانی، مشاوره تحصیلی، مشاوره ازدواج و اختلالات زناشویی و جنسی
  • درمان: درمان اختلالات رفتاری کودکان و سالمندان، درمان وسواس، درمان اضطراب

  • خانواده درمانی: ترک اعتیاد، مشاوره پیش از ازدواج، زوج درمانی و درمان روابط جنسی زن و شوهر

برای ارتباط با دکتر مریم نادر طهرانی می توانید به نشانی خیابان بزرگمهر، بعد از بیمارستان صدوقی، روبروی پارکینگ طبقاتی هشت بهشت مجتمع آمیتیس، طبقه 2، واحد 209 مراجعه کنید و یا با شماره های 03132687421 09130843026 تماس بگیرید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
441 بازدید کل ، 3 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران