خدمات کلینیک پوست و زیبایی دکتر حسن سلیمانی در اصفهان

در
کد آگهی : 15670
    تخصصمتخصص پوست، مو و زيبايى
    شهراصفهان
    خیابانخیابان جی
    نشانی کاملابتدای خیابان پروین اعتصامی
    محلهروبروی بانک سپه، ساختمان کاخ، طبقه اول، واحد یک

مرکز زیبایی پوست در اصفهان

dr.soleimani99-خدمات کلینیک پوست و زیبایی دکتر حسن سلیمانی در اصفهان بهترین مرکز زیبایی قیمت تخفیف بهترین پزشک خدمات زیبایی اصفهان, بهترین پزشکان پوست و مو در اصفهان, بهترین دکتر خدمات زیبایی اصفهان, بهترین کلینیک پوست و مو اصفهان, بهترین کلینیک کاشت مو اصفهان, بهترین کلینیک لیزر درمانی اصفهان, بهترین کلینیک لیزر موهای زائد اصفهان, دکتر حسن سلیمانی اصفهان, دکتر سلیمانی زیبایی اصفهان, مرکز زیبایی پوست در اصفهان

خدمات کلینیک پوست و زیبایی دکتر حسن سلیمانی در اصفهان به عنوان یکی از بهترین مراکز زیبایی اصفهان ارائه دهنده پیرسینگ گوش، درمان ریزش مو، لیفت صورت با نخ، تزریق ژل و بوتاکس، میکرونیدلینگ و میکرودرمی، انجام لیزر موهای زائد بدن توسط اپراتور آقا و خانم، سابسیژن جهت از بین بردن جای جوش، از بین بردن کک و مک و انواع لکه های پوستی، “مزوتراپی”، جوانسازی و پاکسازی تخصصی پوست، برداشتن انواع خال، زگیل و میخچه بدون درد و بخیه، پلاسما جهت کوچک کردن بینی، “درمان افتادگی پلک چشم”، از بین بردن خطوط روی شکم بعد از زایمان یا کاهش وزن و … می باشد.

کلینیک بهبود زیبایی و سلامت پوست

خدمات کلینیک پوست و زیبایی دکتر حسن سلیمانی در اصفهان که یکی از بهترین مراکز زیبایی در اصفهان است خدمات متنوعی را در زمینه بهبود و زیبایی سلامت پوست ارائه می‌دهد. این مرکز با داشتن تجهیزات پیشرفته و تیم متخصص و مجرب، به مراجعین خود خدمات با کیفیت و استاندارد بالا ارائه می‌دهد. در کلینیک بهبود زیبایی و سلامت پوست دکتر حسن سلیمانی، انواع خدمات زیبایی ارائه می‌شود. جهت تعیین وقت ملاقات با شماره 03132258847 و یا با شماره موبایل 09398511493 در تماس باشید.

بهترین پزشکان پوست و مو در اصفهان

بهترین پزشک خدمات زیبایی اصفهان, بهترین پزشکان پوست و مو در اصفهان, بهترین دکتر خدمات زیبایی اصفهان, بهترین کلینیک پوست و مو اصفهان, بهترین کلینیک کاشت مو اصفهان, بهترین کلینیک لیزر درمانی اصفهان, بهترین کلینیک لیزر موهای زائد اصفهان, دکتر حسن سلیمانی اصفهان, دکتر سلیمانی زیبایی اصفهان, مرکز زیبایی پوست در اصفهان dr.soleimani99-خدمات کلینیک پوست و زیبایی دکتر حسن سلیمانی در اصفهان بهترین مرکز زیبایی قیمت مناسب

خدمات کلینیک پوست و زیبایی دکتر حسن سلیمانی در اصفهان، کلیه اقدامات زیر نظر پزشکان متخصص و با استفاده از تجهیزات پزشکی مورد تأیید قرار می‌گیرد. علاوه بر این، تمام فعالیت ها با رعایت استانداردهای بهداشتی صورت می‌گیرد تا به مراجعه کنندگان اطمینان داده شود که در یک محیط امن و بهداشتی خدمات درخور دریافت می‌کنند. اگر شما نیز به دنبال بهبود زیبایی و سلامت پوست خود هستید، به مرکز زیبایی پوست در اصفهان دکتر سلیمانی مراجعه کنید و از تجربه بهترین پزشکان پوست و مو و استفاده از تجهیزات پزشکی پیشرفته بهره مند شوید.

اطلاعات تماس با کلینیک دکتر سلیمانی زیبایی

  • آدرس کلینیک: اصفهان، خیابان جی، ابتدای خیابان پروین اعتصامی، روبروی بانک سپه، ساختمان کاخ، طبقه اول، واحد یک
  • شماره تلفن کلینیک: 03132258847
  • شماره رزرو نوبت: 09398511493
  • پیج اینستاگرام: dr.soleimani99
  • کانال ایتا: drsoleimani99
  • ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه عصر از ساعت 16:00 تا 20:00
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
24 بازدید کل ، 1 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های مشابه

نظرات کاربران