دکتر مجتبی قاسمی متخصص قلب و عروق در اصفهان

در
کد آگهی : 12574
    تخصصمتخصص قلب و عروق
    شعار کسب و کار فلوشیپ بالون آنژیوپلاستی و متخصص قلب و عروق در اصفهان
    روزهای مطب عصرشنبه|عصر, یکشنبه|عصر, دوشنبه|عصر, سه شنبه|عصر, چهارشنبه|عصر
    شهراصفهان
    خیابانبزرگمهر
    نشانی کاملروبروی بیمارستان صدوقی - ساختمان میرداماد - طبقه سوم
    محلهتل واژگان

بهترین دکتر قلب در اصفهان

دکتر-مجتبی-قاسمی-بهترین-پزشکان-متخصص-قلب-و-عروق-در-اصفهان دکتر قاسمی قلب اصفهان در بیمارستان شهید صدوقی و مطب خود فعالیت دارد و تجربه و تخصص خوب دارد و جزو بهترین پزشکان قلب برای درمان بیماران با مشکلات قلبی و عروقی است.

دکتر مجتبی قاسمی متخصص قلب و عروق در اصفهان مشغول به فعالیت است و در بیمارستانهای مختلف از جمله بیمارستان شهید صدوقی، مراکز درمانی و مطب خود فعالیت می کند. دکتر قاسمی تجربه و تخصص خوبی در این زمینه دارد و جزو بهترین دکتر قلب در اصفهان برای درمان بیماران با مشکلات قلبی و عروقی مشهور است.

متخصص قلب و عروق در اصفهان

تخصص قلب و عروق یک حوزه پزشکی است که به بررسی، تشخیص و درمان بیماری های قلب و سیستم عروقی مرتبط می‌شود. بهترین پزشکان متخصص قلب و عروق اصفهان با آسیب‌ها، اختلالات و بیماری‌های مربوط به قلب و عروق، از جمله بیماری‌های شریانی، بیماری های قلبی، مشکلات صمامی، نارسایی قلبی، آریتمی و سایر مشکلات مربوط به سیستم عروقی می‌خوانند. دکتر مجتبی قاسمی متخصص قلب و عروق در اصفهان برای ارایه خدمت آماده پذیرش بیماران هستند.

تشخیص بیماری های قلب و عروق

برای تشخیص بیماری های قلب و عروق، متخصصین از روش‌های تصویری مانند آنژیوگرافی، اکوکاردیوگرافی، تست تجهیزاتی، آزمایشات خون و سایر ابزارهای تشخیصی استفاده می‌کنند. همچنین، درمان بیماری های قلب و عروق شامل تغییرات در شیوه زندگی، مصرف دارو، رژیم غذایی، روش‌های جراحی و فیزیوتراپی نیز می‌شود.

تخصص قلب و عروق نیازمند سال‌ها تحصیلات و آموزش تخصصی است و پزشکان این حوزه باید با پیچیدگی‌های ساختاری و عملکردی قلب و عروق و نحوه برخورد با بیماری‌های مرتبط آشنایی کامل داشته باشند.

اطلاعات تماس با دکتر قاسمی قلب اصفهان

  • نشانی مطب: اصفهان – خیابان بزرگمهر – روبروی بیمارستان صدوقی – ساختمان میرداماد – طبقه سوم
  • تلفن مطب: 03132687424
  • موبایل رزرو نوبت: 09903114559
  • روزهای مطب: شنبه تا چهارشنبه عصر از ساعت 4 تا 8 شب
226 بازدید کل ، 2 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های مشابه

نظرات کاربران