دکتر سروش نقدی بهترین متخصص ارتوپدی در شاهین شهر اصفهان

در
کد آگهی : 13783
    تخصصجراح و متخصص ارتوپدی
    شعار کسب و کاربهترین متخصص ارتوپد در شاهین شهر اصفهان
    روزهای مطب عصریکشنبه|عصر, سه شنبه|عصر
    شهرشاهین شهر
    خیابانخیابان دکتر حسابی (سیلابی)
    نشانی کاملساختمان پزشکان ابن سینا، طبقه همکف

بهترین متخصص ارتوپدی اصفهان

بهترین متخصص درمان شکستگی های استخوان و درمان درد اصفهان, دکتر سروش نقدی ارتوپد, دکتر سروش نقدی ارتوپد شاهین شهر, دکتر نقدی ارتوپد, دکتر نقدی ارتوپدی, دکتر نقدی جراج ارتوپد, دکتر نقدی جراج ارتوپد اصفهان, لیست بهترین ارتوپد شاهین شهر, لیست بهترین ارتوپد شاهین شهر اصفهان, لیست بهترین پزشکان ارتوپد اصفهان, متخصص درمان شکستگی های استخوان و درمان درد اصفهانdr ali momayez ortupedic-دکتر سروش نقدی بهترین پزشکان متخصص ارتوپدی درمان و عمل جراحی زانو لگن و شکستگی های ران در شاهین شهر اصفهان

دکتر سروش نقدی بهترین متخصص ارتوپدی در شاهین شهر اصفهان یکی از برترین و متخصصان برجسته در زمینه درمان شکستگی های استخوان و درمان درد مفاصل می‌باشد. او با تجربه چندین ساله خود، در لیست بهترین جراح و پزشکان ارتوپدی اصفهان و شاهین شهر فعالیت می‌نماید. دکتر نقدی دارای تحصیلات برتر و مهارت‌های فنی بسیار بالا در زمینه ارتوپدی است و به عنوان یک متخصص با تخصص در امور جراحی و درمان بیماری ها و صدمات ارتوپدی شناخته می‌شود.

دکتر نقدی ارتوپد

از جمله خدماتی که دکتر نقدی ارائه می‌دهد، می‌توان به مشاوره، تشخیص و درمان بیماریهای مفصلی، کمری و استخوانی اشاره نمود. “دکتر نقدی ارتوپد” با استفاده از تجهیزات پزشکی پیشرفته و روش‌های جراحی نوین، به بیماران خود کمک می‌نماید تا بهبود یابند و به سلامت خود دست یابند. با توجه به تعهد و حرفه‌ای بودن دکتر نقدی، او به عنوان یک پزشک ارتوپد بسیار معتبر در شاهین شهر شناخته می‌شود.

بسیاری از بیماران ارتوپدی از سراسر شهر اصفهان به دنبال خدمات پزشکی و مشاوره از این متخصص با تجربه مراجعه می‌نمایند. همچنین در زمینه آموزش و پژوهش فعالیت داشته و به عنوان یک مرجع و نویسنده مقالات علمی در حوزه ارتوپدی شناخته می‌شود.

درمان شکستگی های استخوان و درمان درد مفاصل

dr ali momayez ortupedic-دکتر سروش نقدی بهترین پزشکان متخصص ارتوپد در درمان و عمل جراحی زانو لگن و شکستگی های ران در شاهین شهر اصفهان بهترین متخصص درمان شکستگی های استخوان و درمان درد اصفهان, دکتر سروش نقدی ارتوپد, دکتر سروش نقدی ارتوپد شاهین شهر, دکتر نقدی ارتوپد, دکتر نقدی ارتوپدی, دکتر نقدی جراج ارتوپد, دکتر نقدی جراج ارتوپد اصفهان, لیست بهترین ارتوپد شاهین شهر, لیست بهترین ارتوپد شاهین شهر اصفهان, لیست بهترین پزشکان ارتوپد اصفهان, متخصص درمان شکستگی های استخوان و درمان درد اصفهان

درمان شکستگی های استخوان و درمان درد مفاصل یک فرآیند حساس و حیاتی است که نیازمند دقت و تخصص بالای بهترین پزشکان متخصص ارتوپدی می‌باشد. با توجه به تجربه و دانش فنی دکتر نقدی، بهترین روش های درمانی را برای شکستگی های استخوان ارائه می شود تا بتوان به شما کمک کنیم تا به سرعت به حالت عادی خود بازگردید.

دکتر سروش نقدی بهترین متخصص ارتوپدی در شاهین شهر اصفهان با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و روش های درمانی نوین، ما به شما کمک خواهد کرد تا از درد مفاصل خود رهایی یابید و به فعالیت های روزمره خود با اطمینان بیشتری ادامه دهید.

اطلاعات تماس با مطب دکتر سروش نقدی

دکتر نقدی جراح استخوان و مفاصل به عنوان یک متخصص ارتوپدی با سابقه و تجربه، تمام تلاش خود را ارایه می کند تا به شما در درمان شکستگی های استخوان و درد مفاصل کمک کند. اطلاعات تماس با مطب دکتر سروش نقدی، به شرح زیر آورده شده است.

  • نشانی مطب: اصفهان، شاهین شهر، خیابان دکتر حسابی (سیلابی)، ساختمان پزشکان ابن سینا، طبقه همکف
  • تلفن مطب: 03145229413
  • موبایل رزرو نوبت: 09033962265
  • روزهای ملاقات: یکشنبه و سه شنبه
  • ساعات پذیرایی: 16:00 تا 21:30
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
359 بازدید کل ، 1 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران