بهترین جراح و متخصص ارتوپدی در بهارستان اصفهان

در
کد آگهی : 12499
    تخصصجراح و متخصص ارتوپدی
    شعار کسب و کاربهترین دکتر متخصص ارتوپدی در بهارستان
    روزهای مطب عصرشنبه|عصر, یکشنبه|عصر, دوشنبه|عصر, سه شنبه|عصر, چهارشنبه|عصر
    شهربهارستان
    خیابانخیابان ولیعصر جنوبی
    نشانی کاملخیابان ولیعصر جنوبی مجتمع سپید طبقه سوم

دکتر فواد عطایی جراح و متخصص ارتوپدی

دکتر فواد عطایی بهترین جراح و متخصص ارتوپدی در بهارستان اصفهان است. او متخصص درمان مشکلات و آسیب های ارگان های حرکتی مانند استخوان ها، مفاصل، عضلات و رباط ها است. بهترین پزشکان ارتوپدی در اصفهان در درمان های درد مفاصل، انواع شکستگی های استخوان، جراحی زانو، لگن، شانه و … می باشند و یکی از برجسته ترین جراحان و متخصصان ارتوپدی در شهر بهارستان می‌باشند. او دارای سوابق تحصیلی و حرفه‌ای بسیار موفقی است که او را به یکی از بهترین‌ها در زمینه جراحی استخوان و مفاصل تبدیل کرده است.

بهترین پزشکان بهارستان

دکتر فواد عطایی بهترین جراح ارتوپدی و عمل جراحی زانو لگن و شکستگی های ران در بهارستان اصفهان بهترین جراح ارتوپد در اصفهان, پزشک ارتوپد بهارستان اصفهان, جراح و متخصص ارتوپدی اصفهان, دکتر عطایی ارتوپد اصفهان, دکتر فواد عطایی بهترین جراح و متخصص ارتوپدی, دکتر فواد عطایی جراح و متخصص ارتوپدی, متخصص ارتوپد بهارستان

دکتر عطایی دارای بورد تخصصی جراحی استخوان و مفاصل می‌باشد و تجربه‌ی فراوانی در این زمینه دارد. او با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و روش‌های جراحی نوین، به بیماران خود خدمات حرفه‌ای و با کیفیت ارائه می‌دهد. وجود تجهیزات پزشکی پیشرفته و همچنین تجربه و تخصص، دکتر عطایی را به یکی از بهترین پزشکان بهارستان در زمینه جراحی استخوان و مفاصل تبدیل کرده است.

جراحی استخوان و مفاصل

با توجه به تعهد و علاقه دکتر عطایی به کمک به بیماران و بهبود سلامت آن‌ها، او به یکی از پزشکان محبوب و مورد اعتماد در شهر بهارستان اصفهان تبدیل شده است. بسیاری از بیماران با توجه به تجربه های مثبت خود و نتایج مطلوب جراحی های انجام شده توسط دکتر عطایی، او را به عنوان گزینه‌ای مناسب و قابل اعتماد در زمینه جراحی استخوان و مفاصل معرفی کرده‌اند.

دکتر فواد عطایی با داشتن تخصص و تجربه کافی، همواره به روز بودن با آخرین دستاوردها و پژوهش‌های علمی در زمینه جراحی استخوان و مفاصل را به عنوان یک اولویت مهم در حرفه خود میداند. این امر باعث می‌شود که بتواند بهترین خدمات پزشکی را به بیماران خود ارائه دهد و نقش بسیار مؤثری در بهبود سلامت آن‌ها داشته باشد.

اطلاعات تماس با مطب دکتر عطایی ارتوپد بهارستان

بهترین جراح ارتوپد در اصفهان, پزشک ارتوپد بهارستان اصفهان, جراح و متخصص ارتوپدی اصفهان, دکتر عطایی ارتوپد اصفهان, دکتر فواد عطایی بهترین جراح و متخصص ارتوپدی, دکتر فواد عطایی جراح و متخصص ارتوپدی, متخصص ارتوپد بهارستان دکتر فواد عطایی بهترین پزشکان ارتوپدی و عمل جراحی زانو لگن و شکستگی های ران در بهارستان اصفهان

دکتر فواد عطایی با پذیرش بسیار مناسب و قابل توجه نسبت به بیماران، همواره تلاش مضاعف خود را برای رسیدن به بهترین نتایج در جراحی‌های استخوان و مفاصل انجام می‌دهد. او به عنوان یکی از پزشکان پیشرو و برجسته در زمینه جراحی استخوان و مفاصل در بهارستان شناخته می‌شود و به دلیل تعهد و حرفه‌ای بودن خود، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در این شهر کسب نماید.

  • نشانی مطب: اصفهان، بهارستان، خیابان ولیعصر جنوبی، مجتمع سپید، طبقه سوم
  • تلفن تماس: 031۳۶۸۱۹۹۶۳
  • روزهای مطب: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 17:00 عصر تا 21:00  شب
1702 بازدید کل ، 3 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های مشابه

نظرات کاربران