فروشگاه ایلیا پخش تجهیزات آشپزخانه و چینی بهداشتی اصفهان

در بلوار کشاورز
کد آگهی : 13148
    شعار کسب و کاربهترین فروشگاه تجهیزات بهداشتی خانه و آشپزخانه در اصفهان
    شهراصفهان
    خیابان یا محلهبلوار کشاورز
    محلهسه راه سیمین
    نشانی کاملحدفاصل مفتح و سه راه سیمین، بعد از کوچه ۵۴
    قیمت ثابتتماس بگیرید
    قیمت متغیرتماس بگیرید, مراجعه کنید
    امکاناتکارت خوان, مشاوره رایگان, فروش اینترنتی, ارسال رایگان, فروش اقساطی

پخش تجهیزات آشپزخانه و چینی بهداشتی در فروشگاه ایلیا

ادرس فروشگاه ایلیا در اصفهان, بهترین فروشگاه تجهیزات بهداشتی خانه و آشپزخانه در اصفهان, بهترین فروشگاه تجهیزات خانه و آشپزخانه در اصفهان, خرید شیرآلات البرز در اصفهان, خرید شیرآلات قهرمان در اصفهان, خرید شیرآلات کلار در اصفهان, شماره تماس فروشگاه ایلیا, شیرآلات ایلیا, فروشگاه ایلیا, قیمت خرید هود البرز در اصفهان, نمایندگی بهترین برند شیرالات در اصفهان 1-فروشگاه ایلیا پخش بهترین تجهیزات آشپزخانه و چینی بهداشتی اصفهان با تخفیف فروش در قیمت خرید

فروشگاه ایلیا پخش تجهیزات آشپزخانه و چینی بهداشتی اصفهان با سابقه ای درخشان در زمینه فروش و توزیع تجهیزات آشپزخانه و چینی بهداشتی، با افتخار به اطلاع مشتریان گرامی می رساند که با برخورداری از محصولات با کیفیت و خدمات عالی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. محصولات فروشگاه ایلیا شامل شیرآلات، هود، گازو فر، سینک های استیل و محصولات چینی بهداشتی از برندهای معتبری همچون استیل البرز، اخوان، نگین الماس و… می‌باشد.

نمایندگی بهترین برند شیرالات در اصفهان

فروشگاه ایلیا همچنین نمایندگی بهترین برند شیرالات در اصفهان از جمله شیرالات کلار، شیرالات البرز روز و شیرالات قهرمان را در اختیار دارد. محصولات چینی بهداشتی نیز از برندهای معتبری همچون مروارید، گلسار، ایساتیس و مرجان در این فروشگاه قابل دسترس می‌باشد. مدیر فروشگاه ایلیا در اصفهان با افتخار اعلام می دارد که محصولات خود را با تخفیفات ویژه به مشتریان گرامی ارائه دهیم.

اطلاعات تماس با فروشگاه ایلیا

  • آدرس فروشگاه: اصفهان، بلوار کشاورز، حدفاصل مفتح و سه راه سیمین، بعد از کوچه ۵۴، فروشگاه ایلیا
  • شماره تماس فروشگاه ایلیا: ۰۹۱۳۰۰۸۹۰۸۴

شما می توانید از بهترین فروشگاه تجهیزات بهداشتی خانه و آشپزخانه در اصفهان دیدن کنید و بسته به نیاز خود خرید انجام دهید و از تخفیف ویژه فروشگاه ایلیا بهره مند شوید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
90 بازدید کل ، 3 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های مشابه

نظرات کاربران