دکتر افشین تجلی فوق تخصص جراحی کلیه اطفال در اصفهان

در
کد آگهی : 14942
    تخصصجراح کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی)
    شعار کسب و کاردکتر پنجه طلا کلیه کودکان در اصفهان
    روزهای مطب عصرشنبه|عصر, دوشنبه|عصر, سه شنبه|عصر
    شهراصفهان
    خیابانابتدای خیابان بزرگمهر
    نشانی کاملجنب داروخانه شبانه روزی ذکریا
    محلهساختمان ۱۵۲، طبقه دوم

بهترین ارولوژیست کودکان در اصفهان

dr afshin tajali urolojist-دکتر افشین تجلی فوق تخصص جراحی کلیه اطفال در اصفهان بهترین پزشکان ارولوژیست کودکان_1 بهترین ارولوژیست کودکان در اصفهان, بهترین پزشکان جراحی کلیه اطفال, بهترین جراح هیپوسپادیاس در اصفهان, بهترین دکتر جراح کودکان برای برگشت ادرار, بهترین دکتر فوق تخصص اورولوژی در اصفهان, بهترین دکتر متخصص دستگاه تناسلی مردان در اصفهان, بهترین دکتر مجاری ادرار کودکان در اصفهان, بهترین متخصص ارولوژی اصفهان, درمان بیضه نزول نکرده در اصفهان, درمان بیضه نزول نکرده در کودکان, دکتر اورولوژی اصفهان, دکتر پنجه طلا کلیه کودکان اصفهان, دکتر تجلی ارولوژیست اطفال, دکتر تجلی ارولوژیست کودکان, دلیل بالا رفتن بیضه در کودکان, فوق تخصص جراحی کلیه اطفال در اصفهان, فوق تخصص دستگاه تناسلی کودکان در اصفهان, فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری کودکان در اصفهان

دکتر افشین تجلی فوق تخصص جراحی کلیه اطفال در اصفهان است و با توجه به تجربه گسترده ایشان در زمینه ارولوژی جزو بهترین ارولوژیست کودکان در اصفهان می باشد و به عنوان یکی از “بهترین پزشکان جراحی کلیه اطفال” شناخته می‌شود. وی به دقت و دلبستگی بسیار زیادی به هر بیمار خود روی می‌آورد و تمام تلاش خود را می‌کند تا برای آنان نتیجه خوب و ایده ال را به ارمغان بیاورد. علاوه بر تخصص در جراحی کلیه اطفال، دکتر تجلی دارای تخصص در برخی از مشکلات اورولوژیک کودکان نیز می‌باشد.

فوق تخصص جراحی کلیه اطفال در اصفهان

فوق تخصص جراحی کلیه اطفال در اصفهان با دقت و حساسیت بسیار زیادی به تشخیص و درمان بیماران خود می‌پردازد و همواره در تمام مراحل درمان، از نزدیک پیگیری می‌کند. دکتر افشین تجلی با استفاده از روشهای پزشکی نوین و همچنین با بهره‌گیری از دانش و تجربه خود، به عنوان بهترین متخصص ارولوژی اصفهان، به بهبود و بهبودی بیماران خود متعهد است. او همواره به دنبال یافتن راه حل های مناسب برای مشکلات پزشکی بیماران خود است و تمام تلاش خود را می‌کند تا آنان را به سلامتی و بهبود کامل هدایت کند.

دکتر افشین تجلی ارولوژیست اطفال

در حوزه سلامت کودکان، انتخاب یک پزشک متخصص ارولوژی و با تجربه امری بسیار حیاتی است. اصفهان، یکی از شهرهای پرجمعیت ایران است که در آن امکان دسترسی به پزشکان متخصص و فوق تخصص در حوزه‌های مختلف وجود دارد. یکی از این تخصص‌ها، اورولوژی است که به بررسی و درمان مشکلات دستگاه ادراری و تناسلی مردان و کودکان می‌پردازد. دکتر افشین تجلی، یکی از متخصصان برجسته در حوزه اورولوژی کودکان در اصفهان است.

بهترین دکتر فوق تخصص اورولوژی در اصفهان

بهترین ارولوژیست کودکان در اصفهان, بهترین پزشکان جراحی کلیه اطفال, بهترین جراح هیپوسپادیاس در اصفهان, بهترین دکتر جراح کودکان برای برگشت ادرار, بهترین دکتر فوق تخصص اورولوژی در اصفهان, بهترین دکتر متخصص دستگاه تناسلی مردان در اصفهان, بهترین دکتر مجاری ادرار کودکان در اصفهان, بهترین متخصص ارولوژی اصفهان, درمان بیضه نزول نکرده در اصفهان, درمان بیضه نزول نکرده در کودکان, دکتر اورولوژی اصفهان, دکتر پنجه طلا کلیه کودکان اصفهان, دکتر تجلی ارولوژیست اطفال, دکتر تجلی ارولوژیست کودکان, دلیل بالا رفتن بیضه در کودکان, فوق تخصص جراحی کلیه اطفال در اصفهان, فوق تخصص دستگاه تناسلی کودکان در اصفهان, فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری کودکان در اصفهان dr afshin tajali urolojist-دکتر افشین تجلی فوق تخصص جراحی کلیه اطفال در اصفهان بهترین پزشکان درمان برگشت ادرار در بزرگسالان کودکان_2

دکتر افشین تجلی ارولوژیست اطفال دارای فوق تخصص در زمینه کلیه و مجاری ادراری کودکان هستند و تجربه چندین ساله ای در این حوزه دارند. با توجه به دقت و حساسیت بالای موارد مربوط به سلامت کودکان، انتخاب یک پزشک متخصص و با تجربه امری بسیار حائز اهمیت است و دکتر تجلی با داشتن مدارک و تجربه‌ی لازم، گزینه‌ای مناسب برای والدینی است که به دنبال بهترین مراقبت برای فرزندان خود هستند.

با توجه به تخصص اورولوژی، دکتر تجلی به عنوان بهترین دکتر فوق تخصص اورولوژی در اصفهان شناخته می‌شود. علاوه بر این، ایشان دارای تخصص در زمینه دستگاه تناسلی مردان نیز هستند و به عنوان بهترین دکتر متخصص دستگاه تناسلی مردان در اصفهان شناخته می‌شود.

دکتر پنجه طلا کلیه کودکان در اصفهان

با توجه به حساسیت و وضعیت ویژه‌ای که درمان مشکلات دستگاه ادراری و تناسلی کودکان دارد، دکتر تجلی به عنوان دکتر پنجه طلا کلیه کودکان در اصفهان شناخته می‌شود. فوق تخصص اورولوژی کودکان و داشتن تجربه درمان مشکلات مختلف این حوزه، ایشان را به گزینه‌ای مناسب برای والدین می‌کند که به دنبال بهترین درمان برای مشکلات فرزندان خود هستند.

علاوه بر این، دکتر تجلی به عنوان بهترین جراح هیپوسپادیاس در اصفهان شناخته می‌شود. هیپوسپادیاس یک بیماری ژنتیکی است که نیازمند جراحی تصحیحی است و داشتن یک جراح ماهر و با تجربه بسیار حائز اهمیت است.

برگشت ادرار و درمان بیضه نزول نکرده در کودکان

با توجه به تخصص و تجربه‌ی دکتر تجلی در زمینه جراحی کودکان برای برگشت ادرار و درمان بیضه نزول نکرده در کودکان، او را به عنوان بهترین جراح کودکان برای برگشت ادرار و درمان بیضه نزول نکرده در کودکان اصفهان معرفی می‌کنیم. عمچنین نظر به توضیحات بالا و تجربه بسیار دقیق و حساس دکتر تجلی در زمینه اورولوژی کودکان، او را به عنوان بهترین دکتر فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری کودکان در اصفهان معرفی می‌کنیم.

اطلاعات تماس با دکتر تجلی ارولوژیست اطفال

بهترین ارولوژیست کودکان در اصفهان, بهترین پزشکان جراحی کلیه اطفال, بهترین جراح هیپوسپادیاس در اصفهان, بهترین دکتر جراح کودکان برای برگشت ادرار, بهترین دکتر فوق تخصص اورولوژی در اصفهان, بهترین دکتر متخصص دستگاه تناسلی مردان در اصفهان, بهترین دکتر مجاری ادرار کودکان در اصفهان, بهترین متخصص ارولوژی اصفهان, درمان بیضه نزول نکرده در اصفهان, درمان بیضه نزول نکرده در کودکان, دکتر اورولوژی اصفهان, دکتر پنجه طلا کلیه کودکان اصفهان, دکتر تجلی ارولوژیست اطفال, دکتر تجلی ارولوژیست کودکان, دلیل بالا رفتن بیضه در کودکان, فوق تخصص جراحی کلیه اطفال در اصفهان, فوق تخصص دستگاه تناسلی کودکان در اصفهان, فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری کودکان در اصفهان dr afshin tajali urolojist-دکتر افشین تجلی فوق تخصص جراحی کلیه اطفال در اصفهان بهترین دکتر متخصص ارولوژی کودکان_3

دکتر افشین تجلی با داشتن تخصص و تجارب فراوان فراتر از معمول در زمینه‌های مختلف اورولوژی کودکان، گزینه‌ای مناسب برای والدین است که به دنبال بهترین درمان برای مشکلات سلامت فرزندان خود هستند.

  • آدرس مطب: اصفهان، میدان بزرگمهر، ابتدای خیابان بزرگمهر، جنب داروخانه شبانه روزی ذکریا، ساختمان ۱۵۲، طبقه دوم
  • روزهای مطب: شنبه، دوشنبه و سه شنبه عصر
  • ساعات تماس:  از ساعت 17:00 تا 19:00 عصر
  • پیج اینستاگرام دکتر تجلی: drafshintajali
  • تلفن رزرو نوبت مطب دکتر تجلی: ۰۳۱۳۲۲۴۳۱۵۹
  • نشانی وبسایت: https://dr-tajali.ir
  • درمان های تخصصی: جراحی هیپوسپادیاس، درمان برگشت ادرار و درمان بیضه نزول نکرده
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
37 بازدید کل ، 1 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران