سیتی سنتر بهترین مرکز خرید قلب شهر اصفهان city center

در اتوبان شهید دستجردی
کد آگهی : 14493
    شعار کسب و کارسیتی سنتر اصفهان اولین و بزرگترین مرکز خرید در ایران و چهارمین در دنیا
    شهراصفهان
    خیابان یا محلهاتوبان شهید دستجردی
    محلهرو بروی ورودی جنوبی سپاهان شهر
    قیمت ثابتتماس بگیرید
    قیمت متغیرمراجعه کنید
    امکاناتکارت خوان, مشاوره رایگان, پارکینگ, فروش اینترنتی, فضای باز, مناسب برای کودکان, ارسال رایگان, فروش اقساطی

اصفهان سیتی سنتر

سیتی سنتر اصفهان بهترین و بزرگترین مرکز تجاری خرید و فروش سینما شهربازی رستوارن قلب شهر اصفهان city center city center, city center esfahan, city center isfahan, اصفهان سیتی سنتر, بزرگترین مرکز خرید در ایران, بهترین مرکز خرید اصفهان, بهترین مرکز خرید در ایران, پیج سیتی سنتر اصفهان, تخفیف شهربازی سیتی سنتر اصفهان, تصاویر زنده اصفهان سیتی, خرید اینترنتی از سیتی سنتر اصفهان, روزهای تعطیل سیتی سنتر اصفهان, ساعت کاری سیتی سنتر اصفهان, سایت سیتی سنتر اصفهان, سیتی سنتر اصفهان, سیتی سنتر اصفهان نظرات, شماره تلفن سیتی سنتر اصفهان, شهربازی سیتی سنتر اصفهان, لوازم خانگی سیتی سنتر اصفهان, مرکز خرید قلب شهر اصفهان, معروف ترین مرکز خرید در ایران

اصفهان سیتی سنتر یکی از بزرگ ترین و مهم ترین مراکز تجاری، فرهنگی، تفریحی و گردشگری کشور است. مجموعه سیتی سنتر بهترین مرکز خرید قلب شهر اصفهان city center، به عنوان هشتمین مرکز خرید بزرگ دنیا نیز شناخته می‌شود، با هدف ایجاد تسهیلات جهت تامین نیازهای زندگی روزمره شهروندان زیر یک سقف، طراحی و احداث شده است. ساختمان اصفهان سیتی سنتر شامل 7 طبقه است. دو طبقه پارکینگ مسقف زیرزمین با ظرفیت پارک 5500 خودرو به منظور راحتی و امنیت بیشتر مشتریان احداث شده است.

طبقات ساختمان سیتی سنتر اصفهان

طبقات ساختمان سیتی سنتر اصفهان، سه طبقه همکف، اول و دوم این مجموعه شامل مرکز خرید (Hyper Star)، فروشگاه های مختلف، فودکورت، نگارخانه، رستوران و کافی شاپ ها می‌باشد که آماده پذیرایی از مشتریان عزیز می‌باشند. همچنین دو طبقه سوم و چهارم این ساختمان شامل مجموعه ای از سینماها، مرکز همایش های بین‌المللی، فودکورت و بهترین رستوران ها، موزه، شهربازی، دانشگاه‌ها و مراکز خدمات رسانی است.

بهترین مرکز خرید اصفهان

city center, city center esfahan, city center isfahan, اصفهان سیتی سنتر, بزرگترین مرکز خرید در ایران, بهترین مرکز خرید اصفهان, بهترین مرکز خرید در ایران, پیج سیتی سنتر اصفهان, تخفیف شهربازی سیتی سنتر اصفهان, تصاویر زنده اصفهان سیتی, خرید اینترنتی از سیتی سنتر اصفهان, روزهای تعطیل سیتی سنتر اصفهان, ساعت کاری سیتی سنتر اصفهان, سایت سیتی سنتر اصفهان, سیتی سنتر اصفهان, سیتی سنتر اصفهان نظرات, شماره تلفن سیتی سنتر اصفهان, شهربازی سیتی سنتر اصفهان, لوازم خانگی سیتی سنتر اصفهان, مرکز خرید قلب شهر اصفهان, معروف ترین مرکز خرید در ایران سیتی سنتر اصفهان بهترین و بزرگترین مرکز تجاری خرید و فروش سینما شهربازی رستوارن ساعت و ایام تعطیل اصفهان city center

فضاهای اصفهان سیتی سنتر با ارائه این تنوع و تعداد بالای امکانات و خدمات، به عنوان یک مقصد تفریحی و خرید بسیار محبوب در کشور شناخته شده است. این مجموعه علاوه بر فضاهای تجاری و خرید، فضاهای فرهنگی نظیر نگارخانه و موزه، فضاهای تفریحی نظیر سینما و شهربازی و همچنین فضاهای آموزشی نظیر دانشگاه ها را نیز در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. بهترین مرکز خرید اصفهان به عنوان یک مجموعه چند منظوره عمل می‌کند، توانسته است تبدیل به یک مقصد گردشگری بسیار جذاب نیز شود. هر ساله تعداد بسیار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی به این مجموعه مراجعه می‌کنند تا از تنوع فضاها و خدمات آن بهره مند شوند.

گسترش خدمات و امکانات city center اصفهان

با توجه به اینکه اصفهان سیتی سنتر به عنوان یک مجموعه تجاری نقطه عطف محسوب می‌شود، تلاش برای بهبود و گسترش خدمات و امکانات این مجموعه همواره در دستور کار مدیران آن قرار دارد. افزایش کیفیت خدمات، اضافه کردن فضاهای جذاب تفریحی و فرهنگی، بهبود فضاهای پارکینگ و همچنین جذب برندهای بین المللی به عنوان همکاران تجاری، از جمله اقداماتی هستند که در راستای بهبود عملکرد و جذابیت اصفهان سیتی سنتر صورت می‌گیرد.

بازار تجارت و گردشگری کشور

نظر به نقش بسیار مؤثر و پر رنگ سیتی سنتر بهترین مرکز خرید قلب شهر اصفهان city center و همچنین fadakmall در حوزه های تجاری، فرهنگی، تفریحی و گردشگری، سیتی سنتر و مرکز خرید فدک مال اصفهان به عنوان یک نماد از پتانسیل های بالقوه کشور در این حوزه ها محسوب می‌شود. مجموعه بزرگ city center اصفهان با دست خط قوی و برنامه ريزي مناسب خود، توانسته است جایگاه منحصر به فرد خود را در بازار تجارت و گردشگری کشور بسازد و همچنین به عنوان مرجع و الگوبردار در حوزه های مختلف برای سایر مجموعات و شرکت های فعال در این صنایع عظيم کسب و کار عامل القاء شود.

تاثیر وجود مجموعه سیتی سنتر در اصفهان

پروژه ها و ساختمان های بزرگی که در شهر اصفهان در دست اجرا هستند، تأثیرات چشمگیری بر این شهر و منطقه‌اش دارند. این پروژه‌ها علاوه بر ایجاد محیطی شاد، سالم و دلپذیر برای خانواده‌ها و گردشگران جهت خرید و تفریح، باعث افزایش جذب گردشگران در شهر اصفهان نیز می‌شوند. با به‌روزرسانی استانداردهای اجتماعی و شکوفایی کسب و کار در استان اصفهان، این پروژه‌ها به ایجاد هزاران فرصت شغلی جدید در زمان ساخت و بعد از اتمام پروژه کمک می‌کنند. این موضوع نقش مهمی در کاهش بیکاری و رشد اقتصادی منطقه دارد.

پروژه های بزرگ در شهر اصفهان

علاوه بر این، با فعالیت پروژه های بزرگ در شهر اصفهان، همچون مرکز تجاری سیتی سنتر، جلوگیری از ورود غیرقانونی کالا به کشور به صورت غیرمستقیم نیز ممکن می‌شود. حضور شرکت های تولید کننده و عرضه کننده کالاهای مختلف خارجی، امکان ارائه مستقیم کالاهای مورد نیاز خارجی به دست مصرف‌کنندگان داخلی با قیمت و کیفیت مناسب را فراهم می‌کند. با همجواری با پروژه‌های مرکز تجارت جهانی (WTC) و مدرن ترین مرکز نمایشگاهی بین المللی، تبادل فرهنگی به صورت مستقیم و سالم با توجه به اختصاص فروشگاه ها و رستورانها به شرکتهای خارجی و حضور اتباع دیگر کشورها نیز ممکن است.

نقش پروژه سیتی سنتر در اصفهان

نقش پروژه سیتی سنتر در اصفهان و پروژه های مشابه تاثیر مهمی در پرکردن اوقات فراغت شهروندان، به ویژه جوانان، به مناسب‌ترین شکل و ارتقاء سطح فرهنگی و هنری شهروندان با توجه به وجود سینما، مرکز همایش‌های بین‌المللی و دیگر فعالیت‌های فرهنگی و هنری دارند. با توجه به تأثیرات گسترده این پروژه‌ها بر اصفهان، می‌توان گفت که آنها نقش بسزایی در توسعه و رشد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی این شهر و منطقه دارند.

اطلاعات تماس با مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان

سیتی سنتر اصفهان بهترین و بزرگترین مرکز تجاری خرید و فروش پردیس سینما شهربازی رستوارن قلب شهر اصفهان city center city center, city center esfahan, city center isfahan, اصفهان سیتی سنتر, بزرگترین مرکز خرید در ایران, بهترین مرکز خرید اصفهان, بهترین مرکز خرید در ایران, پیج سیتی سنتر اصفهان, تخفیف شهربازی سیتی سنتر اصفهان, تصاویر زنده اصفهان سیتی, خرید اینترنتی از سیتی سنتر اصفهان, روزهای تعطیل سیتی سنتر اصفهان, ساعت کاری سیتی سنتر اصفهان, سایت سیتی سنتر اصفهان, سیتی سنتر اصفهان, سیتی سنتر اصفهان نظرات, شماره تلفن سیتی سنتر اصفهان, شهربازی سیتی سنتر اصفهان, لوازم خانگی سیتی سنتر اصفهان, مرکز خرید قلب شهر اصفهان, معروف ترین مرکز خرید در ایران

در ادامه معرفی سیتی سنتر بهترین مرکز خرید قلب شهر اصفهان city center، اطلاعات تماس، ساعات کاری، روزهای تعطیل، شماره های تماس، پیج اینستاگرام، امور مشتریان و … آورده شده است.

  • آدرس: اصفهان، اتوبان شهید دستجردی، رو بروی ورودی جنوبی سپاهان شهر
  • کد پستی:81694-14847
  • صندوق پستی: 81795-518
  • تلفن: 0315001 و 03136550504
  • سامانه اس ام اس: 231010-3000

مدیریت پروژه آداک

دفتر مدیریت بهره برداری

  • تلفن: 0315001 داخلی 5
  • فکس: 03136516837

مدیریت فروش مجموعه سیتی سنتر

  • تلفن: 0315001 داخلی 2
  • فکس: 0315001 داخلی 5135

امور مشتریان مجموعه سیتی سنتر اصفهان

  • پست الکترونیکی: info@isfahancitycenter.com
  • تلفن : 0315001 داخلی 1
  • واحد آی تی: it@Isfahancitycenter.com
  • وبسایت: https://www.isfahancitycenter.com
  • پیج اینستاگرام: isfahancitycenter
  • ساعت کاری: بطور معمول از 8 صبخ تا ساعت 24
  • ایام تعطیل: برای اطلاع دقیق بهتر است به سایت سیتی سنتر مراجعه کنید.

سیتی سنتر اصفهان نظرات

یکی از نکات مهم در خرید اینترنتی از سیتی سنتر اصفهان، مطالعه و بررسی نظرات و تجربیات دیگران است. نظرات مشتریان قبلی می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم بهتری در خرید خود داشته باشید. بنابراین، پیشنهاد ما این است که قبل از خرید، نظرات و تجربیات دیگران را مطالعه کنید تا از کیفیت محصولات و خدمات سیتی سنتر اصفهان آگاه شوید. سایت رسمی سیتی سنتر اصفهان نیز منبع معتبر دیگری برای کسب اطلاعات در مورد خرید اینترنتی است. در این سایت می‌توانید اطلاعات جامع در مورد محصولات موجود، قیمت‌ها، شرایط خرید و سایر موارد را به دست آورید.

سایت سیتی سنتر اصفهان

از طریق سایت سیتی سنتر می‌توانید با شماره تلفن سیتی سنتر اصفهان تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. با توجه به اینکه بسیاری از مشتریان علاقه‌مند به دیدن تصاویر زنده اصفهان سیتی سنتر هستند، سایت سیتی سنتر اصفهان این امکان را نیز فراهم کرده است. شما می‌توانید از طریق سایت، تصاویر زنده اصفهان سیتی را مشاهده کنید و به روز رسانی‌های مختلف را دنبال کنید.

پیج سیتی سنتر اصفهان

پلتفرم‌های اجتماعی نیز یک منبع دیگر برای کسب اطلاعات در مورد سیتی سنتر اصفهان هستند. پیج سیتی سنتر اصفهان در شبکه های اجتماعی مختلف وجود دارد که مطالب مختلف در مورد فروشگاه، تخفیف‌ها، محصولات جدید و سایر موارد را منتشر می‌کند. با دنبال کردن پیج سیتی سنتر اصفهان در شبکه های اجتماعی، می‌توانید به روز باشید و از فعالیت‌های این مرکز خبر داشته باشید.

ساعت کاری سیتی سنتر اصفهان

برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن پاسخ به سوالات خود، می‌توانید با شماره تلفن سیتی سنتر اصفهان تماس بگیرید. کارشناسان مجرب و با تجربه در سیتی سنتر آماده پاسخگویی به شما هستند. ساعت کاری سیتی سنتر اصفهان نیز چگونگی خدمات و خرید را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با دانستن ساعت کاری سیتی سنتر اصفهان در ایام تعطیل، مشخص است که در چه زمان هایی می‌توانید به این مرکز مراجعه کنید و خدمات آن را بهره مند شوید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
57 بازدید کل ، 1 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های مشابه

نظرات کاربران