دکتر سلطانی بهترین فوق تخصص جراحی دست و شانه در اصفهان

در
کد آگهی : 14918
    تخصصفوق تخصص دست، شانه و کتف
    شعار کسب و کارارتوپد پنجه طلا دست و شانه اصفهان
    شهراصفهان
    خیابانخیابان محتشم کاشانی
    نشانی کاملنبش کوچه ۴۴، کلینیک ارتوپدی آسا

ارتوپد پنجه طلا دست و شانه اصفهان

dr farhad soltani-دکتر سلطانی بهترین فوق تخصص جراحی دست و شانه و ارتوپد پنجه طلا درمان درد کتف در اصفهان ادرس مطب دکتر فرهاد سلطانی اصفهان, ارتوپد پنجه طلا دست و شانه اصفهان, بهترین پزشکان ارتوپد پنجه طلا دست و شانه اصفهان, بهترین پزشکان دست و شانه, بهترین پزشکان فوق تخصص دست و شانه در اصفهان, بیوگرافی دکتر فرهاد سلطانی, درمان درد عصبی شانه, درمان فوری کتف درد در اصفهان, دکتر سلطانی بیمارستان صدوقی اصفهان, دکتر سلطانی بیمارستان کاشانی اصفهان, دکتر سلطانی جراح شانه و دست در اصفهان, دکتر سلطانی کلینیک ارتوپدی آسا اصفهان, دکتر سلطانی متخصص دست اصفهان, دکتر فرهاد سلطانی, دکتر فرهاد سلطانی دست, رمان درد شانه و بازو در اصفهان, متخصص دست و شانه در اصفهان, نظرات در مورد دکتر فرهاد سلطانی اصفهان, نوبت دهی دکتر سلطانی اصفهان

دکتر سلطانی بهترین فوق تخصص جراحی دست و شانه در اصفهان، یکی از برترین و با تجربه ترین پزشکان ارتوپد پنجه طلا دست و شانه اصفهان است. او با سابقه چندین ساله در حوزه ارتوپدی، توانسته است با انجام مداخلات پیچیده و موفق، به عنوان یکی از اسایتد در این حوزه شناخته شود. “دکتر فرهاد سلطانی” فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است و دارای مدرک فوق تخصص جراحی دست و شانه از دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌باشد. او همچنین عضو انجمن جراحان دست و شانه ایران و انجمن جراحان دست و شانه بین المللی است.

انواع جراحی های دست و شانه

دکتر فرهاد سلطانی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و روش های جراحی نوین، به بیماران خود خدمات با کیفیت و مطمئن ارائه می‌دهد. بهترین پزشکان فوق تخصص دست و شانه در اصفهان در زمینه انواع جراحی های دست و شانه شامل: جراحی زخم های باز و بسته دست و شانه، جراحی ترمیمی، جراحی اعصاب دست، جراحی استخوان های شانه، جراحی مفصل دست و شانه و همچنین درمان نقص های تشکیلی دست و شانه و درمان انواع بیماری های مادرزادی، درمان درد عصبی شانه، درمان فوری کتف درد، درمان درد شانه و بازو و … فعالیت دارد.

بهترین پزشکان فوق تخصص دست و شانه در اصفهان

دکتر سلطانی به عنوان استاد دانشگاه در زمینه آموزش و پژوهش فعالیت های بسیاری داشته و تا کنون به تدریس و همایش های مختلف در حوزه جراحی دست و شانه پرداخته است. با توجه به تعهد و حرفه ای بودن دکتر سلطانی، بسیاری از بیماران با مشکلات مختلف دست و شانه به او مراجعه کرده و نتایج بسیار مطلوبی را از جراحی های انجام شده توسط ایشان به دست آورده‌اند. تلاش های پافشارانه و تخصصی این جراح باتوجه به نظرات مثبت بسیاری از بیماران، باعث شده است که او به عنوان یکی از بهترین پزشکان فوق تخصص دست و شانه در اصفهان شناخته شود.

ادرس مطب دکتر فرهاد سلطانی اصفهان

ادرس مطب دکتر فرهاد سلطانی اصفهان, ارتوپد پنجه طلا دست و شانه اصفهان, بهترین پزشکان ارتوپد پنجه طلا دست و شانه اصفهان, بهترین پزشکان دست و شانه, بهترین پزشکان فوق تخصص دست و شانه در اصفهان, بیوگرافی دکتر فرهاد سلطانی, درمان درد عصبی شانه, درمان فوری کتف درد در اصفهان, دکتر سلطانی بیمارستان صدوقی اصفهان, دکتر سلطانی بیمارستان کاشانی اصفهان, دکتر سلطانی جراح شانه و دست در اصفهان, دکتر سلطانی کلینیک ارتوپدی آسا اصفهان, دکتر سلطانی متخصص دست اصفهان, دکتر فرهاد سلطانی, دکتر فرهاد سلطانی دست, رمان درد شانه و بازو در اصفهان, متخصص دست و شانه در اصفهان, نظرات در مورد دکتر فرهاد سلطانی اصفهان, نوبت دهی دکتر سلطانی اصفهان dr farhad soltani-دکتر سلطانی بهترین فوق تخصص جراحی دست و کتف و ارتوپد پنجه طلا درمان درد شانه در اصفهان

دکتر سلطانی با حضور در بیمارستان های معتبر و مجهز اصفهان همواره به روز بوده و از آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های پزشکی برای ارائه خدمات به بیماران خود استفاده می‌نمایند. آدرس مطب دکتر سلطانی در خیابان محتشم کاشانی، کلینیک ارتوپدی اسا اصفهان واقع شده و با داشتن تجربه و تخصص در زمینه جراحی شانه و دست، برای بیماران منطقه امکان مشاوره و درمان فراهم می‌آورد. این کلینیک ارتوپدی با دارا بودن بهترین پزشکان ارتوپدی و داشتن تجهیزات پزشکی مدرن و کادر پزشکی مجرب، یکی از معتبرترین مراکز درمانی در حوزه جراحی شانه و دست در اصفهان است.

دکتر سلطانی بیمارستان صدوقی و کاشانی اصفهان

با توجه به تخصص و تجربه دکتر سلطانی، بسیاری از بیماران به دنبال مشاوره و درمان در زمینه جراحی شانه و دست به این مطب مراجعه می‌نمایند. این مطب با داشتن سابقه‌ای قابل توجه در ارائه خدمات پزشکی با کیفیت و موفقیت‌آمیز به بیماران، به یکی از مقصدهای معتبر برای افراد نیازمند به درمان در زمینه جراحی شانه و دست تبدیل شده است. با توجه به تعامل فعال دکتر سلطانی با بخش‌های مختلف درمانی در بیمارستان صدوقی اصفهان، بسیاری از بیماران نیازمند به جراحی شانه و دست به این مرکز درمانی مراجعه می‌نمایند.

دکتر سلطانی کلینیک ارتوپدی آسا اصفهان

دکتر سلطانی با داشتن توانایی های لازم برای انجام عمل های جراحی پیچیده، به عنوان یکی از پزشکان ارتوپد پنجه طلا دست و شانه اصفهان شناخته می‌شود. علاوه بر فعالیت در بخش جراحی شانه و دست، دکتر سلطانی همچنین در بخش کلینیک ارتوپدی آسا اصفهان نیز فعال است.

با توجه به تخصص و تجربه این متخصص در زمینه جراحی شانه و دست، بسیاری از بیماران نظیر ورزشکاران، افراد مبتلا به آسیب‌های ورزشی و حتی افراد معمولی که به علت آسیب های مختلف نیازمند به جراحی شانه و دست هستند، به دنبال مشاوره و درمان در کلینیک ارتوپدی آسا اصفهان به دکتر سلطانی مراجعه می‌نمایند.

نظرات در مورد دکتر فرهاد سلطانی اصفهان

dr farhad soltani-دکتر سلطانی بهترین فوق تخصص جراحی دست و شانه و ارتوپد پنجه طلا درمان درد دست و کتف در اصفهان ادرس مطب دکتر فرهاد سلطانی اصفهان, ارتوپد پنجه طلا دست و شانه اصفهان, بهترین پزشکان ارتوپد پنجه طلا دست و شانه اصفهان, بهترین پزشکان دست و شانه, بهترین پزشکان فوق تخصص دست و شانه در اصفهان, بیوگرافی دکتر فرهاد سلطانی, درمان درد عصبی شانه, درمان فوری کتف درد در اصفهان, دکتر سلطانی بیمارستان صدوقی اصفهان, دکتر سلطانی بیمارستان کاشانی اصفهان, دکتر سلطانی جراح شانه و دست در اصفهان, دکتر سلطانی کلینیک ارتوپدی آسا اصفهان, دکتر سلطانی متخصص دست اصفهان, دکتر فرهاد سلطانی, دکتر فرهاد سلطانی دست, رمان درد شانه و بازو در اصفهان, متخصص دست و شانه در اصفهان, نظرات در مورد دکتر فرهاد سلطانی اصفهان, نوبت دهی دکتر سلطانی اصفهان

نظرات در مورد دکتر فرهاد سلطانی اصفهان بسیار خوب و مثبت بسیاری از بیماران در مورد خدمات و درمان های انجام شده توسط ایشان، نشان دهنده کارآمد بودن و حرفه ای بودن این متخصص دست و شانه در اصفهان است. بسیاری از بیماران که به دنبال رفع زحمات و دردهای مختلف شانه و دست خود هستند، با مشاوره و درمان توسط دکتر سلطانی رضایت کامل خود را اعلام کرده و او را یک جراح باتجربه، دقیق و حساس توصیف نموده‌اند.

اطلاعات تماس با دکتر سلطانی دست

برای رزرو نوبت و درخواست مشاوره با دکتر سلطانی، کافى است به سایت کلینیک ارتوپدی آسا مراجعه کنید و بصورت آنلاین نسبت به نوبت دهی اقدام کنید. همچنین می توانید با شماره مطب دکتر سلطانی و یا شماره موبایل منشی ارتباط برقرار کنید و نسبت به رزرو وقت ملاقات اقدام کنید.

  • آدرس مطب: اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، نبش کوچه ۴۴، کلینیک ارتوپدی آسا
  • شماره تلفن مطب: 03136259912
  • موبایل منشی: 09903900725
  • پیج اینستاگرام: drdast.ir
  • آدرس وبسایت: https://drdast.ir
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
98 بازدید کل ، 7 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران