کلینیک زخم بیمارستان صدوقی اصفهان

در خیابان بزرگمهر
کد آگهی : 14810
    شعار کسب و کاربهترین خانه زخم اصفهان
    شهراصفهان
    خیابان یا محلهخیابان بزرگمهر
    محلهبیمارستان شهید صدوقی
    قیمت ثابتتماس بگیرید
    قیمت متغیرمراجعه کنید
    امکاناتکارت خوان, مشاوره رایگان, پارکینگ, طرف قرارداد بیمه

خانه زخم اصفهان

کلینیک زخم بیمارستان صدوقی اصفهان بهترین مکان برای درمان زخم های شما با بیش از دو دهه تجربه در ارائه خدمات درمانی به بیماران با زخم های مختلف، به عنوان یکی از بهترین مراکز درمانی زخم در اصفهان شناخته می‌شود. “خانه زخم اصفهان” با ارائه خدمات شبانه روزی و توسط کارشناسان مجرب و با تجربه، بهترین درمان ها را برای بیماران ارائه می‌دهد.

کارشناسان زخم: بهترین و با تجربه‌ترین کادر درمانی

کلینیک زخم بیمارستان صدوقی اصفهان با استفاده از بهترین و با تجربه‌ترین کارشناسان زخم، به بیماران خود خدمات درمانی شامل تشخیص دقیق، درمان‌های پیشرفته و مراقبت‌های لازم را ارائه می‌دهد. این کارشناسان با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی و فناوری، به بهبود سریع و قطعی زخم‌های بستر می‌پردازند.

درمان زخم بستر: از کلینیک تا منزل

کلینیک زخم بیمارستان صدوقی اصفهان علاوه بر ارائه خدمات درمانی در محیط کلینیک، خدمات درمان زخم بستر را نیز در منزل بیماران ارائه می‌دهد. این خدمات شامل مشاوره، تغییر دستورات دارویی، تعویض باند و دستگاه‌های پزشکی مورد نیاز و نظارت مستمر بر وضعیت زخم بستر بیمار می‌شود.

کلینیک زخم: جایگاه مناسب برای درمان زخم

با توجه به نیاز بسیاری از بیماران به محیط‌های آرام و صمیمی برای درمان زخم‌های خود، کلینیک زخم اصفهان خدمات خانه زخم را نیز ارائه می‌دهد. این خدمات شامل ارائه خدمات درمانی و پرستاری در منزل بیمار، آموزش به بیمار یا خانواده‌اش و ارائه راهکارهای مناسب برای حفظ بهبود زخم می‌باشد.

شماره تلفن درمانگاه زخم اصفهان: برای هماهنگی وقت دقیق

برای هماهنگی وقت و دریافت اطلاعات بیشتر درباره خدمات کلینیک زخم اصفهان، می‌توانید با شماره تلفن 03132751095 و 09011335151 تماس حاصل نمایید. بهترین کارشناس زخم اصفهان،  همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما و هماهنگی وقت جهت ملاقات حضوری هستند. با کلینیک زخم اصفهان، بهترین و سریعترین درمان زخم بستر را تجربه کنید و به سلامتی خود رسیدگی کنید.

برنامه کار کارشناسان زخم بیمارستان صدوقی

برنامه کار کارشناسان زخم بیمارستان صدوقی به قرار زیر است که به بیماران خدمت رسانی می کنند.

  1. آقای صالحی روزهای زوج هفته (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه)
  2. آقای زینلی روزهای فرد هفته (یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه)

لازم به ذکر است، هر بیمار فقط تحت درمان یک کارشناس می تواند قرار گیرد، لذا در خصوص پیگری امور هر بیمار با کارشناسی که روز اول ویزیت شده، فقط با همان کارشناس زخم هماهنگی شود.

73 بازدید کل ، 1 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های مشابه

نظرات کاربران

اطلاعات تماس


هشدار پلیس

پیش از انجام هر نوع اقدام، معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. سایت بهترین ها در استان اصفهان مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت. می توانید از صفحه راهنمای خرید امن سایت بهترین ها کمک بگیرید.


لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.