دکتر رحیم تسلیمی جراح و متخصص ارتوپدی خمینی شهر اصفهان

در
کد آگهی : 14205
    تخصصجراح و متخصص ارتوپدی
    شعار کسب و کاربهترین متخصص زانو در خمینی شهر
    روزهای مطب عصرشنبه|عصر, یکشنبه|عصر, سه شنبه|عصر, چهارشنبه|عصر, پنجشنبه|عصر
    شهرخمینی شهر
    خیابانخیابان بوعلی
    نشانی کاملجنب داروخانه دکتر ودادی

بهترین متخصص زانو در خمینی شهر

dr rahim taslimi ortupedic-دکتر رحیم تسلیمی جراح زانو و بهترین پزشکان متخصص ارتوپدی درمان و عمل جراحی لگن و شکستگی های ران در خمینی شهر اصفهان ادرس مطب دکتر رحیم تسلیمی در خمینی شهر, بهترین پزشکان ارتوپدی در اصفهان, بهترین جراح ارتوپدی در خمینی شهر, بهترین جراحان ارتوپدی در اصفهان, بیوگرافی دکتر رحیم تسلیمی, جراح و متخصص ارتوپدی خمینی شهر اصفهان, دکتر ارتوپد خیابان بوعلی خمینی شهر, دکتر تسلیمی ارتوپد خمینی شهر, متخصص زانو در خمینی شهر, مطب دکتر تسلیمی ارتوپد خمینی شهر

دکتر رحیم تسلیمی جراح و متخصص ارتوپدی خمینی شهر اصفهان، یکی از برجسته ترین جراحان و متخصصان ارتوپدی در خمینی شهر است. او با سابقه ای درخشان و تجربه چندین ساله در زمینه جراحی و مشاوره پزشکی، به یکی از موفق ترین و مورد اعتمادترین پزشکان ارتوپد در این حوزه تبدیل شده است. دکتر تسلیمی دارای تخصص در زمینه ارتوپدی و به عنوان “بهترین متخصص زانو در خمینی شهر” نیز شناخته می‌شود که با استفاده از دانش و تجربه فراروان، به بیماران کمک می‌کند تا با بهترین روشهای درمانی، بهبود یابند و به سلامتی و کیفیت زندگی شان بازگردند.

بهترین جراح ارتوپدی در خمینی شهر

مطب دکتر تسلیمی واقع در خمینی شهر، یک مرکز پزشکی مجهز و با امکانات بروز است که به بیماران ارتوپدی خدمات پزشکی و مشاوره‌ای ارائه می‌دهد. این مطب با داشتن تجهیزات پزشکی پیشرفته و همچنین کادر پزشکی مجرب، به بیماران خود خدمات با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌دهد. با توجه به تخصص دکتر تسلیمی بهترین جراح ارتوپدی در خمینی شهر، او به عنوان یک پزشک ارتوپد خوب بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

درمان زانو درد و سایر اختلالات مفاصل

dr rahim taslimi ortupedic-دکتر رحیم تسلیمی بهترین جراح و متخصص ارتوپدی در خمینی شهر اصفهان ادرس مطب دکتر رحیم تسلیمی در خمینی شهر, بهترین پزشکان ارتوپدی در اصفهان, بهترین جراح ارتوپدی در خمینی شهر, بهترین جراحان ارتوپدی در اصفهان, بیوگرافی دکتر رحیم تسلیمی, جراح و متخصص ارتوپدی خمینی شهر اصفهان, دکتر ارتوپد خیابان بوعلی خمینی شهر, دکتر تسلیمی ارتوپد خمینی شهر, متخصص زانو در خمینی شهر, مطب دکتر تسلیمی ارتوپد خمینی شهر

بسیاری از بیماران با مشکلات بخش های ارتوپدی و درمان زانو درد و سایر اختلالات مفاصل به دنبال بهترین جراح ارتوپد در خمینی شهر یعنی دکتر تسلیمی می‌گردند تا از تخصص و تجربه اش برای رفع مشکلات خود بهره مند شوند. با توجه به تعهد و حرفه‌ای بودن دکتر تسلیمی، او به عنوان یک جراح ارتوپد بسیار معروف در خمینی شهر شناخته می‌شود. دکتر تسلیمی ارتوپد با انجام عمل های پیچیده و حساس ارتوپدی، به بسیاری از بیماران کمک کرده است تا بهبود یابند و به زندگی فعال و سالم خود ادامه دهند.

اطلاعات تماس با دکتر رحیم تسلیمی

  • آدرس مطب دکتر رحیم تسلیمی در خمینی شهر به آدرس خیابان بوعلی جنب داروخانه دکتر ودادی می باشد.
  • تلفن نوبت دهی: 03133585959
  • روزهای ویزیت: همه روزه بجز دوشنبه ها ساعت ۴ تا ۸
  • پیج اینستاگرام: taslimirahim
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
243 بازدید کل ، 5 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران