دکتر علی ممیز جراح و متخصص ارتوپدی در اصفهان

در
کد آگهی : 12564
    تخصصجراح و متخصص ارتوپدی
    شعار کسب و کاربهترین پزشکان جراح و متخصص ارتوپدی در اصفهان
    روزهای مطب عصرشنبه|عصر, دوشنبه|عصر, چهارشنبه|عصر
    شهراصفهان

جراح و متخصص ارتوپدی در اصفهان

dr ali momayez ortupedic-دکتر علی ممیز بهترین پزشکان متخصص ارتوپدی و عمل جراحی زانو لگن و شکستگی های ران در اصفهان

دکتر علی ممیز جراح و متخصص ارتوپدی در اصفهان در زمینه تشخیص و درمان مشکلات ارتوپدی فعالیت دارد. “دکتر ممیز ارتوپد” دارای تحصیلات بالینی و تخصصی مرتبط با عملکرد ارتوپدی است. بهترین پزشکان ارتوپدی در اصفهان، در تشخیص بیماری‌ها و مشکلات ارتوپدییک و همچنین انجام عمل جراحی‌های مربوطه تخصص دارد و از روش‌ها و تکنیک‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند تا به بیماران خود کمک کنند.

درمان و بهبود مشکلات و آسیب های ارتوپدی

جراحی های ارتوپدی در اصفهان شامل روش ها و فرآیندهایی است که جهت تشخیص، درمان و بهبود مشکلات و آسیب های ارتوپدی (مرتبط با استخوان ها، مفاصل، عضلات، رباط ها و بافت نرم مربوطه) انجام می شود. این جراحی ها به منظور استفاده و حفظ عملکرد نرمال بدن و بهبود کیفیت زندگی بیمار انجام می شود.

درمان انواع بیماری های استخوان و مفاصل

به عمل جراحی های ارتوپدی شامل مواردی چون جراحی های اصلاح استخوان شکسته، جراحی های اصلاحی (مانند جایگزینی مفصل مثلاً با پروتز مصنوعی)، جراحی های تسریع بهبودی و بازسازی عضله و رباط ها، جراحی های ایمپلنت (نصب پروتزهای پزشکی داخل بدن) و جراحی های ترمیمی، جراحی های فلج (مثلاً جراحی استخوان به جایگزینی رباط گسیخته) و آرتروسکوپی (فرآیند داخلی سونوگرافی مفصل) می توان اشاره کرد.

انواع عمل جراحی ارتوپدی

جراحی های ارتوپدی می‌توانند شامل انواع مختلفی باشند. برخی از مهمترین انواع عمل های ارتوپدی عبارتند از:

1. جراحی استخوان ها: شامل جایگزینی شکستگی های استخوانی، ترمیم کامل استخوان شکسته، کمک به رشد استخوان در موارد کجی استخوان و جایگزینی استخوان های مفقود شده می‌شود. جراحی استئوتومی از اصلی ترین این روش ها می باشد

2. جراحی مفاصل: شامل جایگزینی مفصل بیماری دچار سائیدگی یا آرتروز شدید مانند تعویض مفصل زانو، ران، کمر، شانه و مچ دست است.

3. جراحی رباط ها و بندها: شامل ترمیم رباط های صلیبی زانو، تمام یا جزیی جایگزینی رباط های مفقود یا گسیخته و تمام یا جزیی جایگزینی بافت حرکتی ایجاد شده برای تقویت بند ها می‌شود.

4. جراحی عضلات و بافت نرم: شامل جایگزینی عضلات تا حد امکان، برش بازسازی و ترمیم بافت نرم مرتبط با آسیب ها و زخم ها و اصلاح دیسک های مهره است.

5. جراحی تسریع بهبودی: شامل انواع ترمیم های مختلفی است که هدف آن تسریع در بازگشت عملکرد طبیعی بیمار است، مانند جراحی های میکینتونی، تنگ کانال گردن یا کمر، جراحی های فشرده سازی عملکردی و غیره.

مهم است به یاد داشته باشید که هر نوع عملیاتی نیازمند بررسی تشخیصی و توصیه پزشکان ارتوپدی است، بنابراین پیش از هر عمل جراحی، مشورت با بهترین دکتر متخصص ارتوپدی در اصفهان را توصیه می کنیم. “دکتر علی ممیز جراح و متخصص ارتوپدی” که یکی از بهترین پزشکان اصفهان می باشند، اظهار می کنند، در صورتی که دچار یکی از مشکلات ارتوپدیک شدید، لازم به پزشک متخصص مراجعه کنید و از درمان های سر خود پرهیز کنید.

274 بازدید کل ، 1 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران