فروشگاه شهمیر محصولات خانگی مورد تأیید حکیم دکتر روازاده

در کوشک
کد آگهی : 15630
    شعار کسب و کارخرید محصولات مورد تائید حکیم روازاده در اصفهان
    شهرنجف آباد
    خیابان یا محلهکوشک
    محله خیابان ولیعصر، فرعی۶، پلاک ۴۴
    قیمت ثابتتماس بگیرید
    قیمت متغیرمراجعه کنید
    امکاناتمشاوره رایگان, فروش اینترنتی, ارسال رایگان

محصولات خانگی شهمیر کوشک

خرید انواع ضماد در اصفهان, خرید محصولات مورد تائید حکیم روازاده در اصفهان, فروشگاه شهمیر کوشک اصفهان, محصولات خانگی شهمیر کوشکshahmir4-فروش محصولات مورد تائید حکیم روازاده در اصفهان کوشک نجف آباد فروشگاه شهمیر

فروشگاه شهمیر محصولات خانگی مورد تأیید حکیم دکتر روازاده را عرضه می‌کند. محصولات خانگی شهمیر کوشک شامل انواع مواد غذایی و بهداشتی با کیفیت بالا می‌باشند که برای استفاده در منزل مناسب هستند. محصولات غذایی این فروشگاه شامل روغن ارده کنجد، سه شیره، سکنجبین، عسل، عرق کبد، نمک طبیعی، گلاب و عرق نعناع می‌باشند. این محصولات به دلیل داشتن تأیید حکیم دکتر روازاده، دارای خواص درمانی و بهداشتی بسیار مفیدی هستند.

خرید انواع ضماد در اصفهان

ضماد بواسیر، ضماد زخم ها خصوصاً برای درمان زخم های دیابتی، ضماد ضد موهای زائد، داروی یبوست، داروی قاطع میخچه و زگیل ضماد رفع ترک پا، دست و پیر پوستی، کرم آبرسان و محلول پرپشت کننده ابرو و مژه نیز جزو محصولات بهداشتی این فروشگاه هستند. با خرید انواع ضماد در اصفهان و این محصولات با تأثیرات درمانی و بهداشتی خود، به افراد کمک می‌کنند تا بهداشت و سلامت خود را حفظ کنند.

خرید محصولات مورد تائید حکیم روازاده در اصفهان

علاوه بر این، تشک و پد پشمی مورد تأیید حکیم دکتر روازاده نیز در این فروشگاه عرضه می‌شود. این محصولات مناسب افراد مبتلا به دیسک کمر، سیاتیک، مشکلات کلیوی و مفصلی و … می‌باشند. همچنین، فروشگاه شهمیر محصولات خانگی مورد تأیید حکیم دکتر روازاده، اقلام بهداشتی نظیر انواع شامپوهای گیاهی، صابون های تخصصی، سرمه، مداد چشم و ابرو، مام، نوره، انواع روغن های مالشی و… را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

اطلاعات تماس با فروشگاه شهمیر کوشک اصفهان

shahmir4-فروش محصولات مورد تائید حکیم روازاده در اصفهان کوشک نجف آباد فروشگاه شهمیر با بهترین قیمت خرید انواع ضماد در اصفهان, خرید محصولات مورد تائید حکیم روازاده در اصفهان, فروشگاه شهمیر کوشک اصفهان, محصولات خانگی شهمیر کوشک

با توجه به تأیید حکیم دکتر روازاده، محصولات فروشگاه شهمیر دارای کیفیت بالا و اثربخش برای استفاده در منزل هستند. به علاوه، تنوع و گسترده بودن محصولات این فروشگاه، امکان انتخاب بهترین محصول برای نیازهای شخصی را فراهم می‌کند. بنابراین، با اطمینان از کیفیت و اثربخشی محصولات، به فروشگاه شهمیر مراجعه کرده و از تأثیرات مثبت این محصولات بر روی سلامت خود بهره مند شوید.

  • نشانی فروشگاه: اصفهان، نجف آباد، کوشک، خیابان ولیعصر، فرعی۶، پلاک ۴۴
  • شماره تماس: 09138709369
  • کانال ایتا: shahmir4
  • ایدی ثبت سفارش در ایتا: shah_mir
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
19 بازدید کل ، 1 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های مشابه

نظرات کاربران