آسا سلامت اصفهان مرکز تخصصی درمان مغز و اعصاب و روان

در
کد آگهی : 15072
    تخصصمتخصص اعصاب و روان (روانپزشک)
    شعار کسب و کاربزرگترین مرکز درمان بیماری های مغز و اعصاب و روان در اصفهان
    روزهای مطب صبحشنبه|صبح, یکشنبه|صبح, دوشنبه|صبح, سه شنبه|صبح, چهارشنبه|صبح
    شهراصفهان
    خیاباناتوبان شهید آقابابایی
    نشانی کاملبعد از روگذر حکیم شفائی
    محلهبلوار سلامت، شهرک سلامت

کلینیک آسا سلامت اصفهان

asasalamat.clinic-آسا سلامت اصفهان مرکز تخصصی درمان مشکلات مغز و اعصاب و روان ادرس کلینیک سلامت آسا, اطلاعات تماس با کلینیک آسا اصفهان, درمان بیماری های مغز و اعصاب و روان, دکتر مغز و اعصاب شهرک سلامت اصفهان, روزهای کاری کلینیک سلامت آسا, سلامتکده مغز آسا, شماره تماس کلینیک سلامت آسا, کلینیک آسا سلامت اصفهان, مرکز تخصصی درمان مشکلات مغز و اعصاب و روان

آسا سلامت اصفهان مرکز تخصصی درمان مغز و اعصاب و روان، با بیش از یک دهه تجربه در ارائه خدمات به بیماران، به عنوان یکی از برترین مراکز درمانی ایران در زمینه درمان بیماران با مشکلات اعصاب و روان شناخته شده است. “کلینیک آسا سلامت اصفهان” با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و با بهره گیری از تیم متخصص و مجربی که در اختیار دارد، به ارائه خدمات با کیفیت و متناسب با نیازهای هر بیمار می‌پردازد.

درمان بیماری های مغز و اعصاب و روان

در کلینیک آسا سلامت اصفهان مرکز تخصصی درمان مغز و اعصاب و روان، توجه به جزئیات و نیازهای ویژه هر بیمار از اهمیت بالایی برخوردار است. تیم پزشکی این مرکز با دقت به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب و روان مشغول به کار است و از آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی برای ارائه روش های درمانی موثر استفاده می‌کند. با توجه به اهمیت و حساسیت موضوعات مغز و اعصاب و روانپزشکی، در آسا سلامت بر آن هستیم که فضایی آرام و دلنشین برای بیماران فراهم کنیم تا بتوانند در طول فرآیند درمان خود، آرامش و اطمینان را تجربه کنند.

مرکز تخصصی درمان مشکلات مغز و اعصاب و روان

ادرس کلینیک سلامت آسا, اطلاعات تماس با کلینیک آسا اصفهان, درمان بیماری های مغز و اعصاب و روان, دکتر مغز و اعصاب شهرک سلامت اصفهان, روزهای کاری کلینیک سلامت آسا, سلامتکده مغز آسا, شماره تماس کلینیک سلامت آسا, کلینیک آسا سلامت اصفهان, مرکز تخصصی درمان مشکلات مغز و اعصاب و روان asasalamat.clinic-آسا سلامت اصفهان مرکز تخصصی درمان مشکلات مغز و اعصاب و روانپزشکی خوب

هدف ما در آسا سلامت اصفهان، بهبود کیفیت زندگی بیماران و ارتقاء سلامت روان و جسمانی آنهاست. دکتر مغز و اعصاب شهرک سلامت اصفهان با تمرکز بر جدیدترین روشهای درمانی و شخصی سازی خدمات، سعی داریم تا به مشکلات ناشی از اختلالات مغز و اعصاب و روانپزشکی پاسخ مناسب دهیم. آسا سلامت اصفهان با افتخار به عنوان یک مرکز تخصصی درمان مشکلات مغز و اعصاب و روان، به همکاری با شما جهت بهبود و بهبود کامل سلامت خود دعوت می‌کند.

سلامتکده مغز آسا

asasalamat.clinic-آسا سلامت اصفهان کلینیک و مرکز جامع تخصصی مغز و شناخت و اعصاب و روان ادرس کلینیک سلامت آسا, اطلاعات تماس با کلینیک آسا اصفهان, درمان بیماری های مغز و اعصاب و روان, دکتر مغز و اعصاب شهرک سلامت اصفهان, روزهای کاری کلینیک سلامت آسا, سلامتکده مغز آسا, شماره تماس کلینیک سلامت آسا, کلینیک آسا سلامت اصفهان, مرکز تخصصی درمان مشکلات مغز و اعصاب و روان

کلینیک و مرکز جامع تخصصی مغز و شناخت و اعصاب و روان و ارتقا مهارت ذهن و یادگیری آسا سلامت اصفهان، به عنوان یکی از مراکز پیشرو در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در زمینه های مغز و شناخت، اعصاب و روان و ارتقا مهارت ذهن و یادگیری، با بهره‌گیری از جدیدترین دستاوردهای علمی و فناوری، به ارائه خدمات با کیفیت و بهبود سلامت جامعه می‌پردازد.

در مرکز سلامتکده مغز آسا، تیم متخصص و مجربی از پزشکان، روانشناسان، پزشکان عصب روان شناسی و متخصصان آموزش ذهن و یادگیری فعالیت می‌کنند که با استفاده از روش‌ها و تکنیک های روز دنیا، به تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌ها و نقصانات مغز و شناخت، اعصاب و روان و ارتقا مهارت ذهن و یادگیری می‌پردازند.

آزمون های روانشناسی و روانشناسی

از دیگر خدمات ارائه شده توسط این مرکز سلامتکده مغز آسا می‌توان به مشاوره فردی و خانوادگی، آزمون های روانشناسی و روانشناسی، جلسات توانبخشی ذهن و یادگیری، آموزش به والدین و خانواده‌ها در خصوص مراقبت از سلامت روان و فراگیرسازی دانش در زمینه های مغز و شناخت و اعصاب و روان و ارتقا مهارت ذهن و یادگیری اشاره کرد. این مرکز با تلاش برای بهبود سلامت جامعه و افزایش آگاهی درباره امور سلامت روان، به عنوان یک نهاد معتبر در حوزه بهداشت روان، تلاش می‌کند تا با ارائه خدمات با کیفیت، بهبود سلامت جسمی و روانی فرد را تضمین نماید.

اطلاعات تماس با کلینیک آسا اصفهان

ادرس کلینیک سلامت آسا, اطلاعات تماس با کلینیک آسا اصفهان, درمان بیماری های مغز و اعصاب و روان, دکتر مغز و اعصاب شهرک سلامت اصفهان, روزهای کاری کلینیک سلامت آسا, شماره تماس کلینیک سلامت آسا, کلینیک آسا سلامت اصفهان, مرکز تخصصی درمان مشکلات مغز و اعصاب و روان asasalamat.clinic-آسا سلامت اصفهان مرکز تخصصی درمان بیماری و مشکلات مغز و اعصاب و بهترین روانپزشکی

  • نشانی: اصفهان، اتوبان شهید آقابابایی(جنوب به شمال)، بعد از روگذر حکیم شفائی، بلوار سلامت، شهرک سلامت
  • تلفن های تماس: 03135548097 و 03135548098
  • روزهای دایر بودن کلینیک: شنبه تا چهارشنبه ها صبح
  • ساعات کاری: از ساعت 08:00 تا 14:00 صبح
  • تخصص ها: مغز و اعصاب، درمان صرع و تشنج، سکته مغزی، حافظه و روانپزشکی
  • پیج اینستاگرام: asasalamat.clinic
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
41 بازدید کل ، 1 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های مشابه

نظرات کاربران