کلینیک دکتر سجاد جوادی پوست، مو، زیبایی و لیزر اصفهان

در
کد آگهی : 15192
    شعار کسب و کاربهترین دکتر زیبایی شاهین شهر
    شهرشاهین شهر
    نشانی کاملفرعی 3 غربی، طبقه همکف مجتمع پارسیان
    قیمت ثابتتماس بگیرید

دکتر سجاد جوادی شاهین شهر

آدرس مطب دکتر سجاد جوادی, بهترین دکتر بوتاکس در شاهین شهر, بهترین دکتر پوست شاهین شهر, بهترین دکتر تزریق ژل شاهین شهر, بهترین دکتر زیبایی شاهین شهر, تزریق چربی به صورت در شاهین شهر, دستگاه لیزر الکساندریت نابلکس Noblex, دکتر پوست شاهین شهر, دکتر پوست شاهین شهر خیابان فردوسی, دکتر پوست کلینیک پارس شاهین شهر, دکتر سجاد جوادی شاهین شهر, شماره تماس مطب دکتر جوادی شاهین شهر, قیمت بوتاکس در شاهین شهر, کلینیک زیبایی دکتر سجاد جوادی اصفهان, کلینیک زیبایی شاهین شهر, لیزر الکساندرایت 2021, لیزر الکساندرایت در شاهین شهر, مزوتراپی شاهین شهر, مطب زیبایی دکتر سجاد جوادی شاهین شهر, مطب لیفت نخ در شاهین شهر, نمونه کارهای دکتر سجاد جوادیdr.sajadjavadi-کلینیک دکتر سجاد جوادی پوست، مو، زیبایی و موهای زائد تزریق ژل و فیلر - لیفت نخ در شاهین شهر اصفهان

کلینیک دکتر سجاد جوادی پوست، مو، زیبایی و لیزر اصفهان یکی از پزشکان برجسته در زمینه پوست و زیبایی است که با تخصص و تجربه طولانی خود، به یکی از معتبرترین و بهترین مراکز زیبایی در اصفهان تبدیل شده است. “دکتر سجاد جوادی شاهین شهر”، مدرس دوره های زیبایی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی تهران است و دارای تخصص در زمینه تزریق فیلر، مزوتراپی، بوتاکس و لیفت نخ است و توانسته است با انجام مجموعه ای از عمل های زیبایی، به بهبود ظاهر و روانشناسی بسیاری از افراد کمک کند.

خدمات مطب زیبایی دکتر جوادی

از جمله خدمات ارائه شده توسط دکتر سجاد جوادی می‌توان به تزریق فیلر اشاره کرد. تزریق فیلر یک روش غیر جراحی برای بهبود شکل صورت و کاهش چین و چروک های پوست است که با استفاده از موادی مانند هیدروکسی‌آپاتیت کلسیم یا هیدروکسی آپاتیت سدیم انجام می‌شود. این روش به دلیل سرعت اجرا، عدم نیاز به بستری شدن و نتایج تا حدود ۱۲ ماهه، یکی از محبوب ترین روش های زیبایی در جامعه است.

مزوتراپی شاهین شهر

دکتر جوادی همچنین در زمینه مزوتراپی فعالیت می‌کند. مزوتراپی یک روش درمانی است که با تزریق مواد معدنی و ویتامین ها به لایه های عمقی پوست، به بهبود و زیبایی پوست کمک می‌کند. این روش برای درمان چین و چروک های پوست، کاهش نداشتن جوانه، بهبود پوست چرب و چروک های گلابی، کمک بسیار زیادی می‌کند. با توجه به تخصص دکتر سجاد جوادی در زمینه های تزریق فیلر و مزوتراپی، واضح است که او یک متخصص بسیار حرفه ای و با تجربه در زمینه زیبایی است.

درمان خطوط چین و چروک های صورت

کلینیک دکتر سجاد جوادی پوست، مو، زیبایی و لیزر اصفهان در زمینه بوتاکس و لیفت نخ نیز است که هر دو روش بسیار مورد توجه در جامعه‌ امروز هستند به یکی از معتبرترین مراکز در این حوزه تبدیل شده است. بوتاکس یک روش غیرجراحی است که با استفاده از تزریقات موادی که عضلات را مختل می‌کند، خطوط چین و چروک های صورت را کاهش می‌دهد و به پوست صورت زنانه و جوان تری می‌بخشد. این روش به عنوان یکی از روشهای مورد توجه زنان و مردان جوان شناخته می‌شود و توانسته است تعداد زیادی از افراد را به خود جلب کند.

مطب لیفت نخ در شاهین شهر

لیفت نخ یک روش جدید و مؤثر در زمینه جوانسازی و زیبایی صورت است که با استفاده از نخ های خاص و فناوری های پیشرفته، امکان بهبود کشیدگی پوست و کاهش افتادگی صورت را فراهم می‌کند. این روش نسبت به جراحی های پلاستیک صورت، دارای مزایای بسیاری است و به عنوان یک گزینه جذاب برای افرادی که به دنبال روش های غیرجراحی برای جوانسازی صورت هستند، مطرح شده است. نتایج این روش تقريباً فوري بوده و باعث جذابيت و جواني صورت مي‌شود.

بهترین دکتر بوتاکس در شاهین شهر

بهترین دکتر بوتاکس در شاهین شهر اظهار می کنند، این یک روش غیر جراحی است که با تزریق سم به عضلات صورت، باعث کاهش چین و چروک های صورت می‌شود که به دلیل سادگی اجرا، نتایج تا حدود ۶ ماه و امکان ترک تغذیه بدن به عضلات، یک روش بسیار مناسب برای کسانی است که به دنبال روشهای غیر جراحی برای بهبود ظاهر صورت خود هستند. تزریق بوتاکس معمولاً در مناطقی از صورت مانند پیشانی، چشمان و گونه ها استفاده می‌شود. این روش به طور موقت اثر دارد و نیاز به تکرار دارد تا اثر آن برای مدت زمان بیشتری حفظ شود.

دوره هاي آموزش زيبايي

دکتر سجاد جوادي همچنين به عنوان يكي از مدرسان دوره هاي آموزش زيبايي در جامعه پزشكي فعاليت دارد. او به دانشجويان علاقه مندي به حوزه زيبايي كمك مي كند تا مفاهيم پايه و پيشرفته در زمينه پزشكي زيبايي را فرابگيرند. با تجربه و دانش فني خود، دكتر جوادي توانسته است نقطة قوت دوره هاي آموزشی خود را در دانشگاه شهيد بهشتی تهران قرار داده و به شكل قابل تحسيني در بهبود سطح دانش دانشجويان كمك كند.

دستگاه لیزر الکساندریت نابلکس Noblex

dr.sajadjavadi-کلینیک دکتر سجاد جوادی پوست، مو، زیبایی و موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندریت نابلکس Noblexاصفهان آدرس مطب دکتر سجاد جوادی, بهترین دکتر بوتاکس در شاهین شهر, بهترین دکتر پوست شاهین شهر, بهترین دکتر تزریق ژل شاهین شهر, بهترین دکتر زیبایی شاهین شهر, تزریق چربی به صورت در شاهین شهر, دستگاه لیزر الکساندریت نابلکس Noblex, دکتر پوست شاهین شهر, دکتر پوست شاهین شهر خیابان فردوسی, دکتر پوست کلینیک پارس شاهین شهر, دکتر سجاد جوادی شاهین شهر, شماره تماس مطب دکتر جوادی شاهین شهر, قیمت بوتاکس در شاهین شهر, کلینیک زیبایی دکتر سجاد جوادی اصفهان, کلینیک زیبایی شاهین شهر, لیزر الکساندرایت 2021, لیزر الکساندرایت در شاهین شهر, مزوتراپی شاهین شهر, مطب زیبایی دکتر سجاد جوادی شاهین شهر, مطب لیفت نخ در شاهین شهر, نمونه کارهای دکتر سجاد جوادی

لیزر الکساندرایت 2021 دستگاهی است که ویژه از بین بردن موهای زائد با بالاترین کارآیی و حداقل عوارض تولید شده است.این نوع لیزر را هم برای موهای نازک و کمی روشن و هم برای موهای ضخیم و تیره میتوان به کار برد. دستگاه لیزر الکساندریت نابلکس Noblex یکی از پیشرفته ترین دستگاهای لیزر دنیا برای از بین بردن موهای زائد می باشد . یکی از خصوصیات منحصر بفرد این دستگاه قابل تنظیم بودن طول موج Pulse Duration و میزان انرژی برای از بین بردن هر نوع مو و پوست می باشد.

مزایای دستگاه لیزر الکساندریت نابلکس Alexandrite Laser Noblex

  1. دارای هندپیس ارگونومیک و سبک و مجهز به هندپیس فراکشنال
  2. سیستم خنک کننده محافظ دستگاه بصورت ترکیبی از گاز و هوا
  3. مدهای عملکرد متعدد با قابلیت جوانسازی غیر تهاجمی
  4. سرعت بسیار بالای عملکرد و سری قابل تنظیم
  5. قابلیت استفاده در پوستهای روشن و تیره
  6. موثر در از بین بردن کلیه موهای زائد صرف نظر از اینکه نازک و یا ضخیم باشند.
  7. کاربری بسیار آسان با توجه به کاهش درد در بیمار با استفاده از تکنیک خنک سازی پوست Rcs
  8. سری شخصی و بدون نیاز به ژل و تماس با پوست

دستگاه لیزر Noblex از انرژی لیزر منبع Alexandrite برای رفع موهای زائد و رفع بعضی لکه های پوستی استفاده می کند. در رفع موهای زائد، انرژی این لیزر کاملا جذب ملانین موجود در ریشه مو شده و به پوست و بافت های اطراف آسیبی نمی رساند . در نتیجه موهای زائد با این دستگاه بدون هیچ گونه عارضه جانبی از بین می روند و شما دیگر شاهد رشد این موها نخواهید بود .

آیا استفاده از لیزر الکساندرایت نابلکس دردناک است و چند جلسه درمان مورد نیاز است؟

این دستگاه از کم دردترین دستگاه های لیزر موجود در جهان به شمار می رود. علاوه بر این، برای راحتی بیشتر در طول درمان یک سیستم خنک کننده فوق قوی درد را به حداقل میزان ممکن می رساند . تعداد جلسات درمان بسته به پارامترهای مختلف متفاوت است و پزشک فواصل بین جلسات درمانی را برای شما مشخص می کند.

اطلاعات تماس با مطب دکتر سجاد جوادی

  • نشانی مطب: اصفهان، شاهین شهر، خیابان فردوسی، فرعی 3 غربی، طبقه همکف مجتمع پارسیان
  • شماره رزرو نوبت: 09302106040
  • پیج اینستاگرام دکتر جوادی برای مشاهده نمونه کارها: dr.sajadjavadi
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
41 بازدید کل ، 3 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های مشابه

نظرات کاربران