دکتر مائده شاه زیدی بهترین روانشناس خانواده در اصفهان

در
کد آگهی : 15646
    تخصصروانپزشک روانشناس
    روزهای مطب صبحشنبه|صبح, یکشنبه|صبح, دوشنبه|صبح
    شهراصفهان
    خیابانخیابان هشت بهشت غربی
    نشانی کاملچهار راه گلزار
    محلهکوچه مجاهد 21 جنب مشاور املاک امیر مجتمع اداری 26

روانشناس خانواده و درمانگر کودک در اصفهان

drmaedehshahzeidi-شماره تلفن و آدرس مطب دکتر مائده شاهزیدی بهترین روانشناس خانواده در اصفهان بهترین روان درمانگر اصفهان, بهترین روانپزشکان اصفهان, بهترین روانشناس اصفهان, بهترین متخصص و روانشناس خانواده در اصفهان, خانم دکتر مائده شاه زیدی, دکتر شاهزیدی بهترین روانشناس اصفهان, دکتر شاهزیدی روانشناس, دکتر مائده شاه زیدی, دکتر مائده شاه زیدی روان درمانگر, دکتر مائده شاه زیدی روانشناس, دکتر مائده شاه زیدی روانشناس بالینی, دکتر مائده شاهزیدی, روانشناس اصفهان, روانشناس خانواده, روانشناس فردی, مائده شاه زیدی روان درمانگر

دکتر مائده شاه زیدی بهترین روانشناس خانواده در اصفهان یکی از برجسته ترین روانشناسان خانواده و درمان گر کودک در ایران است. خانم دکتر شاهزیدی با سابقه درخشان و تخصص عالی خود، توانسته است در زمینه روانشناسی خانواده، شناخت فراوانی داشته و به عنوان یکی از متخصصان برجسته و یکی از بهترین روانپزشکان اصفهان در این حوزه شناخته شود. فعالیت های دکتر شاهزیدی به عنوان یک روانشناس خانواده و درمانگر کودک، شامل مشاوره و راهنمایی خانواده‌ها در مسیر درمان و بهبود روابط خانوادگی است.

مدرس دوره های روانشناسی، کوچ فردی و خانواده

دکتر مائده شاه زیدی بهترین روانشناس خانواده در اصفهان به عنوان یک مشاور مجرب و با تجربه، به مراجعین خود کمک می‌کند تا با مشکلات روانی و روابط خانوادگی خود بهترین راه حل را پیدا کنند و زندگی سالم تر و خوشبخت تری را تجربه کنند. علاوه بر فعالیت های مشاوره، دکتر شاه زیدی به عنوان یک مدرس دوره های روانشناسی، کوچ فردی و خانواده فعالیت می‌کند.

خانم دکتر شاهزیدی با ارائه دوره های آموزشی با کیفیت و محتوای علمی برتر، به افراد علاقمند به یادگیری و توسعه فردی و خانوادگی کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای بهبود روابط خود و دستیابی به رضایت و خوشبختی بیشتر را کسب کنند.

مفاهیم پایه ای و پیشرفته روانشناسی خانواده

دکتر مائده شاه زیدی بهترین روانشناس خانواده در اصفهان با توجه به دانش و تجربه چندین ساله خود در زمینه روانشناسی و خانواده شناسی، به عنوان یک استاد و مدرس دانشگاه نیز فعالیت می‌کند. او با ارائه درس ها و آموزش های تخصصی در دانشگاه، به دانشجویان کمک می‌کند تا مفاهیم پایه ای و پیشرفته روانشناسی خانواده را به دقت یاد بگیرند و بتوانند در آینده به عنوان متخصصان و پژوهشگران موفق در این حوزه فعالیت کنند و به کشورمان خدمات شایسته ارایه کنند.

رزومه دکتر مائده شاهزیدی

با توجه به تعهد و اخلاق حرفه‌ای خود، دکتر مائده شاه زیدی یکی از روانشناسان خوب کودک در اصفهان تلاش می‌کند تا همواره بهترین خدمات را به مراجعین خود ارائه دهد و آنها را در مسیر بهبود روابط خانوادگی و رضایت بخش تر زندگی هدایت کند. از این رو، او به عنوان یک مشاور، مدرس و استاد بسیار مورد احترام و اعتماد جامعه علمی و حرفه ای است. رزومه دکتر مائده شاهزیدی روانشناس و کوچ فردی و سازمانی و خانواده و یک مدرس در حوزه ارتباطات و آموزش های سازمانی است که در فیلم زیر بصورت کامل بیان می شود.


سوابق شغلی خانم دکتر مائده شاهزیدی

خانم دکتر مائده شاهزیدی روانشناس خانواده با سوابق شغلی گسترده است. او به عنوان مدرس در دوره‌های روانشناسی و کوچ فردی و خانواده فعالیت داشته و تجربیات بی شماری را در این زمینه به دست آورده است. همچنین ایشان به عنوان استاد و مدرس در دانشگاه‌های معتبر حضور پررنگی داشته و دانشجویان را در حوزه های مختلف روانشناسی راهنمایی نموده‌اند.

با توجه به تخصص و تجربیات حرفه‌ای خود، خانم دکتر شاهزیدی توانسته است در زمینه روانشناسی خانواده به عنوان یک متخصص برجسته شناخته شود و به بسیاری از افراد کمک نماید. ایشان با رویکرد حرفه‌ای و انسان مدارانه خود توانسته است اعتماد و احترام جامعه علمی و حرفه ای را به خود جلب نماید. در کل از سوابق شغلی خانم دکتر مائده شاهزیدی بشرح زیر بیان می کنیم.

  • روانشناس خانواده
  • مدرس دوره های روان شناسی
  • کوچ فردی و خانواده
  • استاد و مدرس دانشگاه

بهترین روانشناسان خانواده در اصفهان

بهترین روان درمانگر اصفهان, بهترین روانپزشکان اصفهان, بهترین روانشناس اصفهان, بهترین متخصص و روانشناس خانواده در اصفهان, خانم دکتر مائده شاه زیدی, دکتر شاهزیدی بهترین روانشناس اصفهان, دکتر شاهزیدی روانشناس, دکتر مائده شاه زیدی, دکتر مائده شاه زیدی روان درمانگر, دکتر مائده شاه زیدی روانشناس, دکتر مائده شاه زیدی روانشناس بالینی, دکتر مائده شاهزیدی, روانشناس اصفهان, روانشناس خانواده, روانشناس فردی, مائده شاه زیدی روان درمانگر drmaedehshahzeidi-شماره تلفن و آدرس مطب دکتر مائده شاهزیدی بهترین روانشناس خانواده و کودکان در اصفهان

خانم دکتر مائده شاه زیدی یکی از بهترین روانشناسان خانواده در اصفهان می‌باشند. ایشان دارای دوره‌ها و گواهینامه های متعددی در زمینه روانشناسی و خانواده درمانی می‌باشند که نشان دهنده تخصص و تجربه بی‌نظیر ایشان در این حوزه می‌باشد. با توجه به دانش و تجربه گسترده‌ای که خانم دکتر شاه زیدی در این زمینه دارند، ایشان به شکل فعال در ارائه خدمات روانشناسی و خانواده درمانی در اصفهان فعالیت می‌نمایند.

دوره ها و گواهینامه های خانم دکتر شاهزیدی

از سوابق و دستاوردهای حرفه‌ای ایشان می‌توان به تدریس در دانشگاه ها و موسسات آموزشی، نگارش مقالات و کتب مرتبط با روانشناسی خانواده، و همچنین همکاری با مراکز مختلف به عنوان مشاور خانواده اشاره نمود. به عنوان یک فرد متخصص و پرتجربه، خانم دکتر شاه زیدی توانسته اند با ارائه خدمات حرفه ای و مؤثر، به بهبود روابط خانوادگی و رفع مشکلات روانشناختی افراد کمک شایانی نمایند. دوره ها و گواهینامه های خانم دکتر مائده شاه زیدی بهترین روانشناس خانواده در اصفهان به شرح خدمت شما ارایه می شود.

  • گواهینامه واقعیت درمانی هر 5 سطح تئوری انتخاب (موسسه: تئوری انتخاب و واقعیت درمانی دکتر علی صاحبی)
  • درمانگر اختلالات جنسی – موسسه: دانشگاه تهران
  • مهارت های زندگی در ده سطح – موسسه: دانشگاه تهران
  • خلاقیت و ایده پردازی – موسسه: دانشگاه تهران
  •  درمان مشکلات رفتاری شناختی کودکان – موسسه: دانشگاه تهران
  • درمانگر کودکان ابیوز – موسسه: دانشگاه تهران
  • ta تحلیل رفتار و متقابل – موسسه: دانشگاه اصفهان
  • دارای مدرک بین المللی مستری از کشور اتریش موسسه: کشور اتریش
  • دوره آموزشی رویکرد والدورف آلمان – موسسه: فنی حرفه ای کشور
  • دوره آموزشی رجیوامیلیا ایتالیا – موسسه: فنی حرفه ای کشور
  • کمک های اولیه امداد و نجات هلال احمر – موسسه: جهاد دانشگاهی استان اصفهان
  • مدرس مهارت ارتباطی نوجوان و خانواده
  • دروه فنون تشخیصی و مصاحبه بالینی – موسسه: دانشگاه تهران
  • کارگاه دارو شناسی در روانشناسی و روانپزشکی – موسسه: دانشگاه تهران

تحقیقات انجام شده توسط خانم دکتر شاه زیدی

تحقیقات انجام شده توسط خانم دکتر شاه زیدی متعدد است که در زیر به 3 مورد مهم بسنده می شود.

  1. کتاب پاسخ راهنمای کامل پرسش های کنجکاوانه کودکان در مورد جنسیت و مسائل تربیتی – ناشر: دکتر مائده شاه زیدی
  2. مقالات آموزشی در روزنامه اصفهان امروز و چندین سایت معتبر – ناشر: خانم دکتر مائده شاه زیدی
  3. کتاب مدرسه خانگی ناشر: دکتر مائده شاهزیدی

اطلاعات تماس با دکتر شاهزیدی روانشناس

drmaedehshahzeidi-شماره تلفن و آدرس مطب دکتر مائده شاه زیدی بهترین روانشناسان خانواده در اصفهان بهترین روان درمانگر اصفهان, بهترین روانپزشکان اصفهان, بهترین روانشناس اصفهان, بهترین متخصص و روانشناس خانواده در اصفهان, خانم دکتر مائده شاه زیدی, دکتر شاهزیدی بهترین روانشناس اصفهان, دکتر شاهزیدی روانشناس, دکتر مائده شاه زیدی, دکتر مائده شاه زیدی روان درمانگر, دکتر مائده شاه زیدی روانشناس, دکتر مائده شاه زیدی روانشناس بالینی, دکتر مائده شاهزیدی, روانشناس اصفهان, روانشناس خانواده, روانشناس فردی, مائده شاه زیدی روان درمانگر

برای دریافت وقت مشاوره و نوبت و همچنین اطلاعات تماس با دکتر شاهزیدی روانشناس می توانید از پل های ارتباطی زیر استفاده کنید.

  • آدرس مطب: اصفهان، خیابان هشت بهشت غربی، چهارراه گلزار، کوچه مجاهد 21، جنب مشاور املاک امیر، مجتمع اداری 26
  • شماره رزرو نوبت: 09135729497
  • پیج اینستاگرام:
  • نشانی وبسایت رسمی: maedehshahzeidi.ir
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
44 بازدید کل ، 1 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های مشابه

نظرات کاربران