دکتر اصلانی فوق تخصص بیماری های ریوی،آسم و آلرژی اصفهان

در
کد آگهی : 13361
    تخصصفوق تخصص آسم و آلرژی
    شعار کسب و کاربیوگرافی دکتر جعفر اصلانی بهترین فوق تخصص ریه اصفهان
    روزهای مطب عصرشنبه|عصر, دوشنبه|عصر, چهارشنبه|عصر
    شهراصفهان
    خیابانشریف واقفی
    نشانی کاملضلع غربی تقاطع گلزار
    محلهمجتمع پزشـکی پاراتیکا

بهترین دکتر ریه و آلرژی در اصفهان

dr jafar aslani-آدرس مطب نوبت دهیددکتر جعفر اصلانی فوق تخصص ریه آسم الرژی و پنجه طلا ریوی کودکان و بزرگسالان در اصفهان ادرس مطب دکتر جعفر اصلانی در اصفهان, بهترین بیمارستان ریه در اصفهان, بهترین دکتر ریه و آلرژی در اصفهان, بهترین فوق تخصص ریه در اصفهان, بهترین فوق تخصص ریه کودکان در اصفهان, بیوگرافی دکتر جعفر اصلانی, دکتر اصلانی فوق تخصص ریه بیمارستان بقیه الله, دکتر جعفر اصلانی اصفهان, دکتر جعفر اصلانی بیمارستان عسکریه, دکتر جعفر اصلانی در کدام بیمارستان است, دکتر جعفر اصلانی فوق تخصص بیماری های ریوی،آسم و آلرژی اصفهان, ساعت کار دکتر جعفر اصلانی, فوق تخصص ریه بزرگسالان اصفهان, لیست کلینیک فوق تخصص ریه اصفهان, نوبت دهی اینترنتی دکتر جعفر اصلانی

دکتر جعفر اصلانی فوق تخصص بیماری های ریوی،آسم و آلرژی اصفهان، یکی از متخصصان برجسته در حوزه درمان بیماریهای ریه، اسم و الرژی در اصفهان می‌باشند. ایشان دارای تجربه فراوان در این زمینه بوده و به عنوان یک پزشک متعهد و با تمرکز بر روی بهبود و درمان بیماران شناخته می‌شوند. در صورت تمایل به گرفتن وقت نوبت از دکتر جعفر اصلانی، می‌توانید از طریق اینترنت یا با تماس تلفنی با مطب ایشان، وقت خود را رزرو کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا از وقت خود به بهترین نحو استفاده کنید و با زمان و هزینه‌های مربوط به مسافرت کاهش دهید.

آدرس مطب دکتر جعفر اصلانی در اصفهان

دکتر جعفر اصلانی فعالیت حرفه‌ای خود را بعد از بیمارستان بقیه الله تهران در بیمارستان عسکریه ادامه می دهد و به عنوان یکی از متخصصان برجسته در این مرکز شناخته شده است. ایشان با داشتن تخصص در حوزه بیماری های ریوی، آسم و آلرژی، به بهبود و درمان بیماران مختلف کمک بسیاری نموده و توانسته است اعتماد بسیاری از بیماران را جلب نماید. آدرس مطب دکتر جعفر اصلانی در اصفهان به منظور راحتی بیشتر بیماران، به شرح خیابان شریف واقفی، ضلع غربی تقاطع گلزار، مجتمع پزشـکی پاراتیکا، طبقه سوم است

بهترین پزشکان فوق تخصص ریه و آلرژی در اصفهان

ساعات کاری دکتر جعفر اصلانی نیز باید با دقت مورد توجه قرار گیرد تا بتوانید وقت مناسب خود را برای ملاقات با ایشان رزرو نمایید. زمان و ساعات کاری دقیق دکتر جعفر اصلانی را می‌توانید از طریق تماس تلفنی با مطب ایشان یا با مراجعه به سایت رسمی اطلاعات بیشتر در این خصوص کسب نمایید. با توجه به تخصص فوق تخصص ریه و آلرژی دکتر جعفر اصلانی، مطمئناً مورد توجه بسیاری از بیماران قرار خواهند گرفت. همچنین، با توجه به تجربه و دانش فنی ایشان، مطمئناً به عنوان یکی از بهترین پزشکان فوق تخصص ریه و آلرژی در اصفهان شناخته می‌شوند.

دکتر جعفر اصلانی در بیمارستان بقیه الله

با توجه به سابقه خدمات پزشکی دکتر جعفر اصلانی در بیمارستان بقیه الله، مطمئناً مورد توجه و اعتماد بیشتری از سوی بیماران قرار خواهند گرفت. ایشان با داشتن تجربه و تخصص در این حوزه، به عنوان یکی از بهترین پزشکان فوق تخصص ریه و آلرژی در اصفهان شناخته می‌شوند و مطمئناً مورد اعتماد بسیاری از بیماران قرار خواهند گرفت. در نهایت، با توجه به تخصص دکتر جعفر اصلانی در حوزه بیماریهای ریوی، آسم و آلرژی، مطمئناً مورد توجه بسیاری از بیماران قرار خواهند گرفت. ایشان با داشتن تجربه و دانش فنی، به عنوان یکی از بهترین پزشکان فوق تخصص ریه و آلرژی در اصفهان شناخته می‌شوند و مطمئناً مورد اعتماد بسیاری از بیماران قرار خواهند گرفت.

اطلاعات تماس با مطب دکتر اصلانی ریه

  • نشانی مطب: خیابان شریف واقفی، ضلع غربی تقاطع گلزار، مجتمع پزشـکی پاراتیکا، طبقه سوم
  • تلفن مطب: 03132665311
  • رزرو نوبت: 09027908603
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
223 بازدید کل ، 3 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران