خدمات پرستاری پزشکی سفیر سلامت اصفهان

در اصفهان
کد آگهی : 12117
    شعار کسب و کاربهترین مرکز نظارت و مراقبت از سلامت و رفاه بیماران در اصفهان
    شهراصفهان
    خیابان یا محلهاصفهان
    قیمت ثابتتماس بگیرید

مرکز خدمات پرستاری در منزل اصفهان

خدمات پرستاری پزشکی سفیر سلامت در خانه اصفهان خدمات-پرستاری-در-خانه-اصفهان-سفیر-سلامت-و-مراقبت-از-بیماران-در-منزل-اصفهان انواع تزریقات و وصل سرم در اصفهان تزریق داروهای شیمی درمانی در اصفهان زدن و کشیدن بخیه در اصفهان پانسمان زخم عادی و زخم بستر در اصفهان ساکشن ترشحات ریه و دهان در اصفهان تعویض تراکئوستومی در اصفهان سونداژ ادراری و شستشوی مثانه در اصفهان گذاشتن لوله معده و شستشوی معده در اصفهان تزریق رمدیسویر در اصفهان تنقیه و انما در اصفهان گچ گیری و آتل بندی در اصفهان

مرکز خدمات پرستاری پزشکی سفیر سلامت در منزل و خانه اصفهان، مرکز مراقبت های پرستاری در خانه یک سرویس حرفه‌ای است که به افرادی که نیاز به مراقبت و پرستاری در اصفهان دارند، در محیط خانه خود ارائه می‌شود. این سرویس شامل مراقبت از بیماران مزمن، سالمندان، فردان با توانایی محدود و افرادی که پس از عمل جراحی به مراقبت و نگهداری نیاز دارند، می‌باشد. پرستاران در مرکز خدمات پرستاری پزشکی سفیر سلامت با استفاده از تخصص و تجربه خود، به بیماران در نظارت و مراقبت از سلامت و رفاه آنها کمک می‌کنند.

بهترین-شرکت-خدمات-پرستاری-در-خانه-اصفهان-سفیر-سلامت-و-مراقبت-از-بیماران-در-منزل-اصفهان

خدمات-پرستاری-در-خانه-اصفهان-سفیر-سلامت-و-مراقبت-از-بیماران-در-منزل-اصفهان

خدمات پرستاری در منزل اصفهان

مرکز خدمات پرستاری پزشکی سفیر سلامت در منزل و خانه اصفهان با ارایه خدمات زیر در خدمت بیماران می باشد. با سفیر سلامت، بهترین خدمات پرستاری در منزل خود را تجربه کنید. تیم متخصص و مجرب ما همواره در خدمت شماست. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی با ما، با شماره های 090111901471 و 09133361232 تماس بگیرید.

🏥 خدمات پرستاری حرفه‌ای در منزل شما در اصفهان! 🏠

  1. انواع تزریقات و وصل سرم در اصفهان
  2. تزریق داروهای شیمی درمانی در اصفهان
  3. زدن و کشیدن بخیه در اصفهان
  4. پانسمان زخم عادی و زخم بستر در اصفهان
  5. ساکشن ترشحات ریه و دهان در اصفهان
  6. تعویض تراکئوستومی در اصفهان
  7. سونداژ ادراری و شستشوی مثانه در اصفهان
  8. گذاشتن لوله معده و شستشوی معده در اصفهان
  9. تزریق رمدیسویر در اصفهان
  10. تنقیه و انما در اصفهان
  11. گچ گیری و آتل بندی در اصفهان
  12. و…

جهت برقراری ارتباط با مرکز خدمات پرستاری بیمار در اصفهان می توانید با شماره های 090111901471 و 09133361232 در تماس باشید.

تزریقات پانسمان در اصفهان

شماره تلفن تزریقات شبانه روزی در منزل اصفهان دو شماره 090111901471 و 09133361232 می باشد. مدیریت کلینیک تزریقات اصفهان بیان می کند در هر ساعت از 24 ساعت و شبانه روز می توانید با شماره های مرکز خدمات پرستاری پزشکی سفیر سلامت در تماس باشید و از خدمات پزشکی در منزل اصفهان این مجموعه بهره مند شوید. در نظر داشته باشید اعزام پرستار به شهرهای همجوار اصفهان مثل خمینی شهر، بهارستان، سپاهان شهر، شاهین شهر و … یکی دیگر از خدمات سفیر سلامت می باشد.

تعرفه خدمات پرستاری در منزل اصفهان

لیست خدمات پرستاری تعرفه گذاری شده که به مراکز خدمات پرستاری در شهر اصفهان، هر ساله بصورت ابلاغیه به این مراکز توسط سازمان نظام پرستاری و مراجع زی ربط اعلام می شود. بر همین اساس قیمت تزریقات در منزل اصفهان بر همین مبنا دریافت می شود و پرستاران سفیر سلامت خود را مکلف به رعایت این مفاد می دانند.

286 بازدید کل ، 1 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های مشابه

نظرات کاربران