دکتر محمد سعادت نیا داخلی مغز و اعصاب اصفهان [نورولوژی]

در
کد آگهی : 15515
    تخصصمتخصص مغز و اعصاب (نورولوژی)
    شعار کسب و کاربهترین دکتر داخلی مغز و اعصاب اصفهان
    شهراصفهان
    خیاباندروازه شیراز
    نشانی کاملجنب ساختمان سپهر
    کانال تلگرامraharehabcenter

بهترین دکتر داخلی مغز و اعصاب اصفهان

بهترین دکتر جراحی مغز و اعصاب اصفهان, بهترین دکتر داخلی مغز و اعصاب اصفهان, بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب بزرگسالان, بهترین متخصص نورولوژی اصفهان, بهترین متخصص نورولوژیست اصفهان, خدمات فیزیوتراپی در اصفهان, دکتر پنجه طلا جراح مغز و اعصاب اصفهان, دکتر سعادت جراح مغز اصفهان, دکتر سعادت نیا مغز اصفهان, فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب در اصفهان, فوق تخصص مغز و اعصاب از آمریکا در اصفهان, فوق تخصص مغز و اعصاب اصفهان, فوق تخصص مغز و اعصاب بزرگسالان اصفهان, مرکز جامع توانبخشی رها, نظرات درباره دکتر سعادت نیا اصفهان drsaadatnya-کلینیک دکتر محمد سعادت نیا اصفهان بهترین متخصص داخلی مغز و اعصاب و روان در اصفهان مرکز توانبخشی رها

دکتر محمد سعادت نیا داخلی مغز و اعصاب اصفهان [نورولوژی] موسس مرکز جامع توانبخشی رها و جزو با تجربه ترین و بهترین دکتر داخلی مغز و اعصاب اصفهان می باشد. وی با استفاده از دانش و تجربه ای که در زمینه داخلی مغز و اعصاب کسب کرده است، به درمان تخصصی بیماران نورولوژی می‌پردازد. آقای دکتر سعادت نیا توانسته است با انجام روش های پزشکی نوین و پیشرفته، بسیاری از بیماران را از بیماریهای مغزی مانند سکته مغزی، پارکینسون، ام اس و سایر بیماری های مغزی درمانی دوباره ببخشد.

مرکز جامع توانبخشی رها

مرکز جامع توانبخشی رها که توسط دکتر سعادت نیا تأسیس شده است، یک مرکز تخصصی و برجسته در زمینه توانبخشی بیماران مغزی است. این مرکز با استفاده از تجهیزات پزشکی پیشرفته و همچنین تیم پزشکی و پرستاری مجرب، به بهبود و بهبودی بیماران مغزی می‌پردازد. دکتر محمد سعادت نیا داخلی مغز و اعصاب اصفهان [نورولوژی] با داشتن تجربه و شناخت عمیق از بیماریهای مغزی، به عنوان بهترین متخصص نورولوژی اصفهان، به بررسی دقیق و درمان کامل بیماران مغزی مشغول است.

بهترین متخصص نورولوژی اصفهان

دکتر سعادت نیا بهترین متخصص نورولوژی اصفهان با ارائه خدمات پزشکی با کیفیت و با بهره گیری از آخرین دستاوردهای علم پزشکی، به بهبود و سلامت بیماران خود متعهد است. استفاده از روش های درمانی نوین، همواره یکی از ویژگی های دکتر سعادت نیا بوده است که با خدمات پزشکی جدید و پیشرفته، توانسته است به بسیاری از بیماران خود کمک کند تا بهبود یابند و به زندگی سالم خود ادامه دهند.

نظرات درباره دکتر سعادت نیا اصفهان

دکتر محمد سعادت نیا داخلی مغز و اعصاب اصفهان [نورولوژی] با داشتن تجربه و دانش فنی قوی، یک پزشک برجسته و با تأثیر در حوزه داخلی مغز و اعصاب است. نظرات درباره دکتر سعادت نیا اصفهان، وی را با اخلاق خوب و پاسخگویی مناسب به بیماران، توانسته است به گسترده شدن شهرت خود در حوزه پزشکی نورولوژی در اصفهان کمک کند. با توجه به تلاش های فراوان و تأثیرگذار دکتر سعادت نیا در زمینه داخلی مغز و اعصاب، او به عنوان یک متخصص برجسته و با تجربه، بهبود و درمان بسیاری از بیماران مغزی را فراهم کرده است.

خدمات درمانی کلینیک توانبخشی دکتر سعادت نیا

drsaadatnya-کلینیک توانبخشی اختلالات جسمی حرکتی سکته مغزی و پارکینسون دکتر محمد سعادت نیا اصفهان کلینیک رها بهترین دکتر جراحی مغز و اعصاب اصفهان, بهترین دکتر داخلی مغز و اعصاب اصفهان, بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب بزرگسالان, بهترین متخصص نورولوژی اصفهان, بهترین متخصص نورولوژیست اصفهان, خدمات فیزیوتراپی در اصفهان, دکتر پنجه طلا جراح مغز و اعصاب اصفهان, دکتر سعادت جراح مغز اصفهان, دکتر سعادت نیا مغز اصفهان, فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب در اصفهان, فوق تخصص مغز و اعصاب از آمریکا در اصفهان, فوق تخصص مغز و اعصاب اصفهان, فوق تخصص مغز و اعصاب بزرگسالان اصفهان, مرکز جامع توانبخشی رها, نظرات درباره دکتر سعادت نیا اصفهان

خدمات درمانی کلینیک توانبخشی دکتر سعادت نیا، یکی از معتبرترین مراکز توانبخشی در استان اصفهان، به درمان تخصصی بیماری های مغز و اعصاب معروف است. مرکز جامع توانبخشی رها با دارا بودن تیم متخصص و مجربی از فیزیوتراپیست ها، کاردرمانی، گفتار درمانی، بلع درمانی، متخصصین خوب تغذیه و روانشناسان، به ارائه خدمات توانبخشی با کیفیت و کامل به بیماران مبتلا به بیماریهای مغز و اعصاب می‌پردازد. هر یک از این بخش ها با هدف بهبود عملکرد و کاهش عوارض بیماران مبتلا به بیماری های مغز و اعصاب، طراحی و اجرا شده است.

مرکز جامع توانبخشی اختلالات جسمی حرکتی رها

مرکز جامع توانبخشی اختلالات جسمی حرکتی رها زیر نظر آقای دکتر سعاد نیا بهترین دکتر داخلی مغز و اعصاب اصفهان، درمانهای تخصصی فیزیوتراپی، لیزر درمانی، مگنت تراپی، بیوفیدبک و درمان بی اختیاری ادرار و مدفوع، کار درمانی، گفتار درمانی، درمان اختلالات بلع و صوت، ارتوپدی فنی، اسکن کف پا، تغذیه و رژیم درمانی، ماساژدرمانی، روانشناسی و … را ارایه می دهد.

  • خدمات فیزیوتراپی در اصفهان: شامل تمرینات و حرکات توانبخشی است که با هدف بهبود عملکرد حرکتی، تعادل و قدرت عضلات انجام می‌شود.
  • کارشناسان کاردرمانی: با استفاده از روشهای تخصصی و تحت نظارت مستقیم دکتر سعادت نیا، به بهبود عملکرد حرکتی و فعالیت‌های روزمره بیماران کمک می‌نمایند.
  • کارشناسان گفتار درمانی: به منظور بهبود صحبت کردن، زبان خواندن و نوشتن بیماران صورت می‌گیرد. بلع درمانی نیز با هدف بهبود عملکرد فعالیت‌های خوردن و نوشیدن بیماران انجام می‌شود.
  • تغذیه درمانی: اما چگونگی تغذیه مناسب و سالم نقش بسزایی در بهبود و پایدارسازی نتایج درمان دارد. تغذیه مناسب به عنوان یک عامل مؤثر در بهبود عملکرد مغز و عصب، انرژی بخشیدن به بدن و حفظ سلامت جسم و ذهن بسیار حائز اهمیت است.
  • روانشاسی و روان درمانی: روانشناسان کلینیک رها با ارائه خدمات مشاوره روانشناسی و روان درمانی، به کاهش استرس و اضطراب بیماران کمک مؤثر می‌کنند.

با توجه به تلاش‌های فراوان و تخصص بالای تیم درمانی دکتر سعدت نیا، مرکز جامع توانبخشی رها به عنوان یک پایگاه معتبر در زمینه توانبخشی بیماران مبتلا به بیماری های مغز و اعصاب شناخته شده است که از بهترین پزشکان داخلی مغز و اعصاب اصفهان بهره می برد.

اطلاعات تماس با دکتر محمد سعادت نیا

بهترین دکتر جراحی مغز و اعصاب اصفهان, بهترین دکتر داخلی مغز و اعصاب اصفهان, بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب بزرگسالان, بهترین متخصص نورولوژی اصفهان, بهترین متخصص نورولوژیست اصفهان, خدمات فیزیوتراپی در اصفهان, دکتر پنجه طلا جراح مغز و اعصاب اصفهان, دکتر سعادت جراح مغز اصفهان, دکتر سعادت نیا مغز اصفهان, فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب در اصفهان, فوق تخصص مغز و اعصاب از آمریکا در اصفهان, فوق تخصص مغز و اعصاب اصفهان, فوق تخصص مغز و اعصاب بزرگسالان اصفهان, مرکز جامع توانبخشی رها, نظرات درباره دکتر سعادت نیا اصفهان drsaadatnya-دکتر محمد سعادت نیا در اصفهان کلینیک رها مرکز توانبخشی اختلالات جسمی حرکتی سکته مغزی و پارکینسون

  • نشانی: اصفهان، میدان آزادی (دروازه شیراز)، جنب ساختمان سپهر
  • تلفن تماس: 03136681387
  • شماره رزرو نوبت: 03136685838
  • پیج اینستاگرام: raharehabcenter
  • وبسایت نوبت دهی: http://rahaclinic.com
  • ساعات تماس و ایام کاری: شنبه تا چهارشنبه صبح ها از  ۸:۰۰  الی ۱۳:۰۰ و عصرها از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ و پنج شنبه ها صبح از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۴:۰۰ می باشد. لازم بذکر جمعه ها و روزهای تعطیل رسمی این مرکز دایر نمی باشد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
65 بازدید کل ، 6 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران