دکتر مینا غفاری متخصص نوزادان، کودکان و نوجوانان اصفهان

در
کد آگهی : 15035
    تخصصمتخصص بیماری های کودکان (اطفال)
    شعار کسب و کاربهترین متخصص کودکان در اصفهان
    شهراصفهان
    خیابانخیابان شمس آبادی
    نشانی کامل روبروی بیمارستان سینا
    محلهپلاک 178

بهترین متخصص کودکان در اصفهان

بهترین متخصص اطفال در اصفهان, بهترین متخصص اطفال در شاهین شهر, بهترین متخصص کودکان در اصفهان, دکتر غفاری متخصص کودکان, دکتر غفاری متخصص کودکان اصفهان, دکتر غفاری متخصص کودکان شاهین شهر dr mina ghafari - دکتر مینا غفاری بهترین متخصص درمان بیماری های نوزادان کودکان و نوجوانان در اصفهان

دکتر مینا غفاری متخصص نوزادان، کودکان و نوجوانان اصفهان از بدو تولد تا ۲۱ سالگی و عضو انجمن متخصص کودکان آلمان می باشند که در درمان بیماریهای دل درد نوزاد،هپاتیت a در کودکان، کم خونی داسی شکل، اسهال نوزادان و اطفال، ریفلاکس نوزاد، استفراغ کودکان و نوزاد، مننژیت کودکان، زرد زخم کودکان، اوریون در اطفال،عدم تحمل لاکتوز در نوزادان و … طبابت دارند. خانم دکتر غفاری با توجه به تجربه و تخصص حرفه ای که دارد جزو بهترین متخصص کودکان در اصفهان شناخته می شود.

دکتر غفاری متخصص کودکان اصفهان

دکتر مینا غفاری متخصص نوزادان، کودکان و نوجوانان اصفهان و یکی از متخصصان برجسته در زمینه درمان بیماری های کودکان است که فعالیت حرفه ای خود را در این کلان شهر دنبال می کند. او با داشتن تخصص در حوزه نوزادان، کودکان و نوجوانان از بدو تولد تا ۲۱ سالگی، توانسته است به عنوان یکی از بهترین پزشکان اطفال اصفهان شناخته شود. دکتر غفاری عضو فعال انجمن متخصصان کودکان آلمان بوده و از تجربیات و دانش ارزشمند این انجمن برای بهبود و توسعه خدمات پزشکی در زمینه بیماری های کودکان بهره مند شده است.

درمان بیماری های اطفال در اصفهان

دکتر مینا غفاری متخصص نوزادان، کودکان و نوجوانان اصفهان با تمرکز بر روی تشخیص و درمان بیماری های مختلف، به ویژه در زمینه های زیر فعالیت می کند:

  1. درمان دل درد نوزاد
  2. درمان هپاتیت a در کودکان
  3. درمان کم خونی داسی شکل
  4. درمان اسهال نوزادان و کودکان
  5. درمان ریفلاکس نوزاد
  6. درمان استفراغ کودکان و نوزاد
  7. درمان مننژیت کودکان
  8. درمان زرد زخم کودکان
  9. درمان اوریون در کودکان
  10. درمان عدم تحمل لاکتوز در نوزادان

با توجه به تخصص و تجربه چندین ساله خانم دکتر غفاری، به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای والدین و خانواده ها در اصفهان شناخته می شود. دکتر مینا غفاری با روش های پزشکی مدرن و استفاده از آخرین دستاوردهای علم پزشکی، به بهبود و درمان بیماران خود می پردازد. با توجه به تعهد و علاقه مندی دکتر غفاری به حفظ سلامت و رضایت بیماران، مطمئنا می توان گفت که او یکی از بهترین گزینه ها برای درمان بیماری های کودکان در اصفهان می باشد.

اطلاعات تماس با دکتر غفاری متخصص کودکان اصفهان

dr mina ghafari - دکتر مینا غفاری بهترین متخصص درمان بیماری های نوزادان، کودکان و نوجوانان در شاهین شهر اصفهان بهترین متخصص اطفال در اصفهان, بهترین متخصص اطفال در شاهین شهر, بهترین متخصص کودکان در اصفهان, دکتر غفاری متخصص کودکان, دکتر غفاری متخصص کودکان اصفهان, دکتر غفاری متخصص کودکان شاهین شهر

  • نشانی مطب: اصفهان، خیابان شمس آبادی، روبروی بیمارستان سینا، پلاک 178
  • تلفن مطب: 03132364826
  • شماره موبایل رزرو نوبت: 09133709901
  • روزهای ملاقات: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 08:00 تا 12:00 صبح و 15:00 تا 19:30 عصر
  • رزرو نوبت آنلاین: https://getzoop.com/drminaghaffari
  • پیج اینستاگرام: dr.mina.gh
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
33 بازدید کل ، 1 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران