دکتر مهدی اخوان طاهری جراح عمومی و زیبایی

در
کد آگهی : 5053
    تخصصمتخصص جراح عمومی
    شعار کسب و کاربهترین جراح زیبایی سینه، شکم و پهلو در اصفهان
    روزهای مطب عصریکشنبه|عصر, سه شنبه|عصر
    شهراصفهان
    خیابانخیابان شریعتی
    نشانی کاملروبروی درب اورژانس بیمارستان شریعتی
    محلهساختمان فراز، طبقه چهارم، واحد ۴۰۴

بهترین جراح زیبایی سینه، شکم و پهلو در اصفهان

انواع جراحی زیبایی توسط دکتر اخوان اصفهان, انواع جراحی زیبایی توسط دکتر اخوان در اصفهان, بهترین جراح زیبایی سینه، شکم و پهلو در اصفهان, جراح زیبایی اصفهان, جراحی های زیبایی بدن در اصفهان, جراحی‌های زیبایی صورت در اصفهان, دکتر زیبایی اصفهان, دکتر مهدی اخوان طاهری جراح عمومی و زیبایی 04. Business Card_Back

دکتر مهدی اخوان طاهری جراح عمومی و زیبایی یکی از بهترین پزشکان جراح زیبایی سینه، شکم و پهلو در اصفهان می باشند که با تجربه و تخصص در “اعمال زیبایی زنان و مردان” در شهر اصفهان فعالیت می کنند. ایشان با داشتن دانش و تجربه ای که در این زمینه به دست آورده‌اند، به عنوان یکی از بهترین پزشکان جراح زیبایی در اصفهان شناخته می‌شوند. اعمال زیبایی برای زنان و مردان نیازمند دقت تجربه است و دکتر اخوان طاهری با داشتن تجربه و تخصص لازم، به انجام عمل‌های زیبایی با استفاده از روش‌های پیشرفته و فناوری‌های روز دنیا می‌پردازند.

دکتر مهدی اخوان طاهری بهترین پزشک زیبایی

دکتر مهدی اخوان طاهری بهترین پزشک زیبایی همواره به دنبال بهبود و پیشرفت در عملکرد خود بوده و با پذیرش استانداردهای بین‌المللی، به ارائه خدمات با کیفیت و امن برای بیماران خود متعهد می‌باشند. با توجه به تخصص و تجربه دکتر اخوان طاهری در اعمال زیبایی زنان و مردان، بیماران می‌توانند اطمینان داشته باشند که با مراجعه به این پزشک مجرب، در کنار حفظ سلامت و زیبایی خود، از نتایج بهترین و مطلوب‌ترین عمل جراحی برخوردار خواهند شد.

انواع جراحی زیبایی توسط دکتر اخوان

دکتر اخوان جراح عمومی با رویکردی حرفه ای و با استفاده از تکنیک های مدرن، به دست آوردن نتایج بهترین و زیباترین برای بیماران خود متعهد می‌باشند و با تمرکز بر روی رضایت بیماران و ارائه خدمات با کیفیت، به عنوان یک جراح معتبر و با سابقه در زمینه جراحی زیبایی شناخته می‌شوند. جراحی های زیبایی که توسط دکتر مهدی اخوان انجام می شود، دارای تنوع هستند که به طور کلی به دو دسته بزرگ تقسیم می‌شوند:

  1. جراحی های صورت
  2. و جراحی های بدن.

جراحی‌های زیبایی صورت کدامند؟

جراحی های صورت که بهترین پزشکان جراح زیبایی در اصفهان انجام می دهند، شامل : عمل بینی، لیفت صورت، افزایش حجم لب، جراحی پلک، کاهش چین و چروک صورت و جراحی گوش می‌شوند.

جراحی های زیبایی بدن چیست؟

جراحی های بدن که توسط بهترین پزشکان جراح زیبایی در اصفهان انجام می شود، شامل : عمل لیپوساکشن، جراحی افزایش حجم سینه، جراحی کاهش حجم سینه، جراحی شکم و جراحی بالینگ می‌شوند. انواع جراحی زیبایی توسط دکتر اخوان در اصفهان با بهترین شرایط و هزینه های معقول و مناسب انجام می شود.

دکتر مهدی اخوان طاهری یکی از متخصصان برجسته در حوزه جراحی عمومی و زیبایی می باشند. ایشان دارای تجربه بسیاری در انجام عمل های جراحی مختلف مانند عمل های پیکرتراشی بدن، لیپوساکشن، بلفاروپلاستی چشم، عمل بازسازی و زیبایی پستان و … می باشند که با استفاده از تکنیک های روز دنیا و تجهیزات پیشرفته، به انجام عمل های جراحی با کیفیت و بدون عوارض جانبی معروف می باشند.

اطلاعات تماس با دکتر اخوان جراح عمومی

دکتر مهدی اخوان طاهری بهترین پزشک زیبایی، جراح عمومی و فوق تخصص جراحی عروق و تروما ایران در اصفهان

با توجه به تمامی این نکات، دکتر مهدی اخوان طاهری یک جراح بسیار با تجربه، حرفه ای و متعهد است که همواره به بهبود و سلامت بیماران خود اولویت می دهد. اطلاعات تماس با دکتر اخوان جراح عمومی به شرح زیر است.

  • نشانی مطب: اصفهان، خیابان شریعتی، روبروی درب اورژانس بیمارستان شریعتی، ساختمان فراز، طبقه چهارم، واحد ۴۰۴
  • شماره تماس مطب: 03136294802
  • شماره رزرو نوبت: 09137800030
  • پیج اینستاگرام: drmehdi.akhavan
  • آدرس وبسایت: https://dr-mehdiakhavan.ir
  • روز و ساعات ملاقات: روزهای زوج از ساعت 17:00 تا ۲۰:۳۰
  • تخصص: جراح عمومی، فوق تخصص جراحی عروق و ترما، پزشک زیبایی در اصفهان
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
155 بازدید کل ، 3 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های مشابه

نظرات کاربران