حراجی میم بزرگترین مرکز خرید پوشاک قیمت ارزان در اصفهان

در میدان لاله
کد آگهی : 16163
    شعار کسب و کاربهترین فروشگاه زنجیره ای پوشاک و لباس اصفهان
    شهراصفهان
    خیابان یا محلهمیدان لاله
    محلهخیابان پروین، بعد از چهارراه شیخ طوسی، ابتدای لاین کندرو​
    قیمت ثابتتماس بگیرید
    قیمت متغیرمراجعه کنید
    امکاناتکارت خوان, مشاوره رایگان, پارکینگ, فروش اینترنتی, مناسب برای کودکان, ارسال رایگان, فروش اقساطی

بهترین مراکز فروش پوشاک خانواده در اصفهان

pooshakmim-آدرس اینستا و تلگرام پوشاک میم بهترین فروشگاه حراجی لباس در اصفهان با بهترین قیمت خرید انواع پوشاک زنانه و مردانه ادرس فروشگاه میم اصفهان, اینستاگرام پوشاک میم اصفهان, بهترین فروشگاه پوشاک و لباس بچه گانه اصفهان, بهترین فروشگاه پوشاک و لباس پسرانه اصفهان, بهترین فروشگاه پوشاک و لباس دخترانه اصفهان, بهترین فروشگاه پوشاک و لباس زنانه اصفهان, بهترین فروشگاه پوشاک و لباس مردانه اصفهان, بهترین فروشگاه زنجیره ای پوشاک و لباس اصفهان, بهترین مراکز فروش پوشاک خانواده در اصفهان, پوشاک میم اصفهان ایتا, پوشاک میم اصفهان روبیکا, تخفیف خرید لباس خانواده در اصفهان, خرید پوشاک با قیمت ارزان در اصفهان, خرید پوشاک خانواده با قیمت ارزان در اصفهان, ساعت کاری فروشگاه میم اصفهان, سایت پوشاک میم, فروش لباس قیمت مناسب و ارزان در اصفهان, کانال تلگرام پوشاک میم اصفهان, مرکز خرید میم اصفهان

حراجی میم بزرگترین مرکز خرید پوشاک قیمت ارزان در اصفهان و یکی از معروف ترین و بهترین مراکز فروش پوشاک خانواده در اصفهان است. مرکز خرید میم با بیش از چندین سال سابقه فعالیت، توانسته است محبوبیت زیادی در بین مردم اصفهان بدست آورد و به یکی از مقاصد مورد علاقه برای خرید لباس و پوشاک تبدیل شود. حراجی میم با داشتن مجموعه ای بزرگ بالغ بر 5000 متر زیر بنا با فروش انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه توانسته است تنوع بسیار زیادی را در اختیار خریداران قرار دهد.

فروش لباس قیمت مناسب و ارزان در اصفهان

در حراجی میم بزرگترین مرکز خرید پوشاک قیمت ارزان در اصفهان، همه نوع لباس و پوشاک، از جمله لباسهای رسمی و اداری گرفته تا لباسهای روزمره و را می‌توان یافت. مجموعه بزرگ میم با در اختیار داشتن انواع مدل ها و طرح های مختلف، همه سلیقه ها و سایزهای لباس پوشاک در بصورت یکجا پوشش داده است. فروش لباس قیمت مناسب و ارزان در اصفهان یکی از ویژگی های بارز حراجی میم است. با توجه به رقابت شدید در عرصه خرید پوشاک، حراجی میم توانسته است قیمت های مناسب و باورنکردنی را برای مشتریان خود فراهم آورد.

تخفیف خرید لباس خانواده در اصفهان

ادرس فروشگاه میم اصفهان, اینستاگرام پوشاک میم اصفهان, بهترین فروشگاه پوشاک و لباس بچه گانه اصفهان, بهترین فروشگاه پوشاک و لباس پسرانه اصفهان, بهترین فروشگاه پوشاک و لباس دخترانه اصفهان, بهترین فروشگاه پوشاک و لباس زنانه اصفهان, بهترین فروشگاه پوشاک و لباس مردانه اصفهان, بهترین فروشگاه زنجیره ای پوشاک و لباس اصفهان, بهترین مراکز فروش پوشاک خانواده در اصفهان, پوشاک میم اصفهان ایتا, پوشاک میم اصفهان روبیکا, تخفیف خرید لباس خانواده در اصفهان, خرید پوشاک با قیمت ارزان در اصفهان, خرید پوشاک خانواده با قیمت ارزان در اصفهان, ساعت کاری فروشگاه میم اصفهان, سایت پوشاک میم, فروش لباس قیمت مناسب و ارزان در اصفهان, کانال تلگرام پوشاک میم اصفهان, مرکز خرید میم اصفهان pooshakmim-آدرس اینستا و تلگرام پوشاک میم بهترین مرکز حراجی لباس در اصفهان با بهترین قیمت خرید انواع پوشاک زنانه و مردانه

فروش لباس قیمت مناسب و ارزان در اصفهان باعث شده است که مشتریان بسیاری همواره برای خرید پوشاک خانواده خود به مجموعه بزرگ حراجی میم مراجعه کنند. نکته قابل توجه دیگر درباره حراجی میم، ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه به مناسبت های خاص و فصلی است. به عنوان مثال، در روزهای تخفیفات و جشنواره های فصلی، حراجی میم با ارائه تخفیفات عظیم، توانسته است تعداد بسیار زیادی از مشتریان خود را جذب کند و آنها را به خرید لباس و پوشاک در این مرکز تشویق نماید.

بهترین فروشگاه زنجیره ای پوشاک و لباس اصفهان

مجموعه پوشاک میم، به عنوان بهترین فروشگاه زنجیره ای پوشاک و لباس اصفهان شناخته می‌شود. مرکز لباس میم با داشتن زیربنای بالغ بر 5000 متر، امکان دسترسی آسان به محصولات خود را برای مشتریان فراهم کرده است. همچنین، این مجموعه با داشتن واحدهای فروش آنلاین، به مشتریان خود امکان سفارش آنلاین و دریافت محصولات را فراهم کرده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد مجموعه پوشاک میم، ارائه لباس پوشاک با طرح ها و سبک های متنوع است که انتخاب را برای مشتریان آسان کرده است.

اطلاعات تماس با حراجی پوشاک میم

بهترین فروشگاه پوشاک و لباس بچه گانه اصفهان, بهترین فروشگاه پوشاک و لباس پسرانه اصفهان, بهترین فروشگاه پوشاک و لباس دخترانه اصفهان, بهترین فروشگاه پوشاک و لباس زنانه اصفهان, بهترین فروشگاه پوشاک و لباس مردانه اصفهان, بهترین فروشگاه زنجیره ای پوشاک و لباس اصفهان, بهترین مراکز فروش پوشاک خانواده در اصفهان, تخفیف خرید لباس خانواده در اصفهان, خرید پوشاک با قیمت ارزان در اصفهان, خرید پوشاک خانواده با قیمت ارزان در اصفهان, فروش لباس قیمت مناسب و ارزان در اصفهان, مرکز خرید میم اصفهان pooshakmim-آدرس مرکز خرید بزرگ پوشاک میم بهترین فروشگاه حراجی لباس در اصفهان با بهترین قیمت فروش انواع پوشاک پسر و دختر

مرکز خرید میم به عنوان یک مقصد مناسب برای خرید پوشاک با قیمت ارزان در اصفهان شناخته می‌شود. تنوع بسیار زیاد لباس و پوشاک، قیمت مناسب و تخفیفات و پیشنهادات ویژه، همگی از عواملی هستند که این مرکز خرید را به گزینه ای بسیار جذاب برای خرید لباس و پوشاک تبدیل کرده‌اند. اطلاعات تماس با حراجی میم بزرگترین مرکز خرید پوشاک قیمت ارزان در اصفهان به شرح زیر است.

  • آدرس مرکز خرید میم: اصفهان، میدان لاله، خیابان پروین، بعد از چهارراه شیخ طوسی، ابتدای لاین کندرو​
  • شماره تلفن فروشگاه میم اصفهان: 03135594004
  • ارتباط در واتساپ: 9017249616
  • کانال تلگرام پوشاک میم اصفهان: pooshakmim
  • پیج اینستاگرام پوشاک میم اصفهان: pooshakmim
  • نشانی وبسایت: https://pooshakmim.com

ساعت کاری فروشگاه میم اصفهان

پوشاک میم مفتخر است با ارائه محصولات با قیمت بسیار مناسب و تنوع فوق العاده بالا در خدمت همشهریان عزیز اصفهانی باشد. مجموعه بزرگ پوشاک میم اصفهان با مساحتی بالغ‌ بر ۵۰۰۰ متر مربع در چهار‌ طبقه و عرضه انواع پوشاک زنانه، مردانه، لباس بچه گانه، نوزادی و خرید سیسمونی، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، شال و روسری و … با افتخار در خدمت هم میهنان محترم می‌باشد. ساعات کاری و ایام بازدید مجموعه میم اصفهان به شرح زیر است.

  • صبح ها: 10:00 صبح تا 14:00 ظهر
  • عصر ها: 16:00 تا 22:00 شب
  • روزهای تعطیل: 10:00 الی 22:00 شب
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
25 بازدید کل ، 1 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های مشابه

نظرات کاربران