بهترین دکتر درمان لیزری هموروئید و بواسیر در اصفهان

بهترین دکتر درمان لیزری هموروئید و بواسیر در اصفهان

درمان بواسیر با لیزر در اصفهان

20830-laser-treatment-hemorrhoids-بهترین دکتر درمان لیزری هموروئید و بواسیر در اصفهان جراحی هموروئید با لیزر اصفهان, جراحی هموروئید با لیزر در اصفهان, درمان بواسیر با لیزر اصفهان, درمان بواسیر با لیزر در اصفهان, درمان بواسیر خارجی با لیزر در اصفهان, درمان هموروئید با لیزر اصفهان, درمان هموروئید با لیزر در اصفهان, عمل بواسیر با لیزر اصفهان, عمل بواسیر با لیزر در اصفهان, عمل هموروئید با لیزر اصفهان, عمل هموروئید با لیزر در اصفهان, "هزینه درمان بواسیر با لیزر در اصفهان"

بهترین دکتر درمان لیزری هموروئید و بواسیر در اصفهان از جدیدترین تکنیک های توانبخشی سریع و فوری در بهبود مشکلات همورئید و بواسیر برای بیماران استفاده می کند. و اما چگونه به سرعت و بدون عواقب هموروئید را درمان کنیم؟ سایت بهترینها در اصفهان یه شما می گوید که چرا درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر بهتر از جراحی است. اگر فکر می کنید که از بین بردن هموروئید دردناک، ناخوشایند و زمان بر است، این مقاله را تا انتها بخوانید.

جراحی همورئید و بواسیر با لیزر

اگر مطمئن هستید که بعد از جراحی همورئید و بواسیر با لیزر می تواند دوباره عود کند یا ظاهر شود، پس در اشتباهید، همه این ترس ها متعلق به گذشته است. امروزه جدیدترین تکنولوژی در زمینه پزشکی این امکان را به وجود می آورد که جراحی رفع بواسیر تنها در نیم ساعت انجام شود و بهبودی پس از آن حدود یک هفته طول بکشد. پس لازم است در انتخاب بهترین دکتر لیزر بواسیر در اصفهان دقت لازم را برای درمان خود داشته باشید.

بیماری هموروئید چیست؟

در رکتوم انسان اجسام غاری وجود دارد، بافتی که توسط عروق نفوذ می کند. هنگامی که خون وارد این رگ ها می شود، جسم غارنوز منبسط می شود؛ برعکس، وقتی خون خارج می شود، کاهش می یابد. هنگامی که کورپوس کاورنوزوم ملتهب می‌شود، رگ‌ها پر از خون می‌شوند که به سختی تخلیه می‌شود. خون راکد می شود، سیاهرگ ها گشاد می شوند، شروع به خونریزی می کنند و به فضای روده (حفره رکتوم) می افتند. وریدهای بزرگ شده در جسم غارنوردی و به حالتی که بواسیر ملتهب می شود، هموروئید می گویند.

چگونه می توانم تشخیص دهم که هموروئید دارم؟

شایع ترین علائم هموروئید اولیه عبارتند از:

  1. مشاهده خون هنگام رفتن به توالت
  2. خارش، سوزش، درد در مقعد
  3. یبوست

با این حال، چنین علائمی می تواند با بیماری های دیگر نیز رخ دهد، به عنوان مثال، با ترک در دیواره روده، کولیت یا پولیپ این نشانه ها مشهود است. بنابراین، تشخیص صحیح فقط توسط پزشک متخصص جراحی عمومی یا یک دکتر خوب برای بواسیر در اصفهان که تمام مطالعات لازم را انجام می دهد، انجام می شود.

آیا درمان هموروئید بدون جراحی امکان پذیر است؟

اگر بیمار در مراحل اولیه به دکتر خوب برای همورئید در اصفهان مراجعه کند، زمانی که بواسیر به تازگی ملتهب شده است و علائم آن شامل خارش خفیف است، چنین هموروئیدی بدون جراحی قابل درمان است. اما در بیشتر موارد، قبل از مراجعه به پزشک، بیمار با روش های سنتی دچار هموروئید می‌شود یا سعی می‌کند آن را درمان کند. بنابراین، اغلب بیماران در مرحله ای قرار می گیرند که از قبل برای درمان نیاز به عمل جراحی است.

ایا عمل جراحی هموروئید ترسناک است؟

هنگامی که بیمار کلمه “عمل” را می شنود، افکار زیر ایجاد می شود:

  • درد می کند
  • ناخوشایند است
  • شاید خود به خود از بین برود
  • من باید برای مدت طولانی در بیمارستان بمانم و غیره.

با این حال، همه اینها مربوط به گذشته است. امروزه روشی برای درمان بواسیر با لیزر وجود دارد. تبخیر، که با درمان جراحی کلاسیک متفاوت است. سریع، دقیق و بدون عواقب بعدی را با درمان لیزری می توانید تجربه کنید.

تبخیر لیزری هموروئید چگونه کار می کند؟

بهترین دکتر لیزر بواسیر در اصفهان از پرتو لیزر برای گرم کردن ملایم ورید آسیب دیده در هموروئید استفاده می کند. مایع رگ تبخیر می‌شود و جای زخم کوچکی از بافت همبند باقی می‌ماند که گره را نگه می‌دارد و در نتیجه از رشد مجدد هموروئید جلوگیری می‌کند.

7 دلیل برای اینکه درمان لیزری همورئید بهتر از جراحی است

20830-laser-treatment-hemorrhoids- بهترین پزشکان درمان لیزری بواسیر و هموروئید با لیزر قیمت خوب جراحی هموروئید با لیزر اصفهان, جراحی هموروئید با لیزر در اصفهان, درمان بواسیر با لیزر اصفهان, درمان بواسیر با لیزر در اصفهان, درمان بواسیر خارجی با لیزر در اصفهان, درمان هموروئید با لیزر اصفهان, درمان هموروئید با لیزر در اصفهان, عمل بواسیر با لیزر اصفهان, عمل بواسیر با لیزر در اصفهان, عمل هموروئید با لیزر اصفهان, عمل هموروئید با لیزر در اصفهان, هزینه درمان بواسیر با لیزر در اصفهان

  1. شدت درد: لیزر به صورت هدفمند عمل می کند، بنابراین درد پس از چنین عملی بسیار ضعیف تر است و به سرعت از بین می رود.
  2. بازیابی سریع: برخلاف جراحی، بافت کمتری در اینجا آسیب می بیند، بنابراین بهبود سریعتر است. بعد از 4-5 روز می توانید به سر کار بازگردید و بعد از 7-10 روز محل مداخله کاملاً بهبود می یابد.
  3. نیازی به ماندن در بیمارستان نیست: در عرض چند ساعت پس از عمل، می توانید به خانه بروید و بهبودی خود را در آنجا ادامه دهید. نکته اصلی این است که تمام توصیه های دکتر لیزر خود را دنبال کنید.
  4. بدون خونریزی: تحت تأثیر لیزر، دیواره های رگ مهر و موم می شوند، بنابراین بیماران پس از جراحی خونریزی را تجربه نمی کنند.
  5. عملکرد رکتوم مختل نمی شود: سیستم‌های لیزر مدرن به پزشک اجازه می‌دهند تا بدون تأثیر بر بافت‌های مجاور، تنها ناحیه آسیب‌دیده را با دقت عمل کند، بنابراین عملکرد روده‌ها به هیچ وجه مختل نمی‌شود.
  6. اثر سفت کننده: در اثر گرما، فاکتورهای رشد در سلول ها آزاد شده و سنتز کلاژن آغاز می شود. بافت مخاطی کشیده و آسیب دیده سفت شده و بازسازی می شود.
  7. امن است: تبخیر لیزری آنقدر ایمن است که حتی برای زنان باردار نیز انجام می شود. اما هنوز موارد منع مصرف وجود دارد، به عنوان مثال، برای هموروئید حاد، برخی سرطان ها و غیره، منع استفاده دارد.

علل بروز هموروئید

بیماری هموروئید که با نام بواسیر هم بیان می شود، زمانی ایجاد می شود که تحت تأثیر عوامل منفی، وریدهایی که از رکتوم عبور می کنند بزرگ شده و ملتهب می شوند و گره های دردناکی را تشکیل می دهند. بواسیر یا هموروئید به دلایل زیادی می تواند ایجاد شود، اما مهم ترین عوامل موثر در ایجاد این بیماری، کم تحرکی، غذای ناسالم، سوء مصرف نوشیدنی های الکلی (در درجه اول آبجو و شراب)، فعالیت بدنی، اختلالات گوارشی و غیره است.

مراحل ایجاد هموروئید

  • مرحله اول – افزایش جزئی در گره های هموروئیدی مشاهده می شود که باعث ناراحتی و خونریزی نور دوره ای پس از اجابت مزاج می شود.
  • مرحله دوم – هنگام زور زدن، هموروئیدها می ریزند، اما بعداً خود به خود از بین می روند، علاوه بر این، بیمار شروع به آزار و اذیت خارش و ناراحتی در ناحیه مقعد می کند.
  • مرحله سوم – پس از افتادن، بواسیر به صورت دستی برداشته می شود و تا دفع بعدی در مجرای مقعد نگهداری می شود و خونریزی فراوان نیز بیشتر اتفاق می افتد.
  • مرحله چهارم – گره های هموروئیدی می افتند حرکت را متوقف می کنند، به همین دلیل بیمار دائماً احساس ناراحتی و درد می کند (نشستن، ایستادن، انجام حرکات فعال ناراحت کننده می شود) و همچنین ممکن است خونریزی خود به خودی رخ دهد.

بهترین دکتر لیزر بواسیر در اصفهان

انجام درمان لیزری هموروئید بشدت به انتخاب دکتر بستگی دارد. این تجربه و دانش پزشک است که تعیین می کند تا چه حد عمل موفقیت آمیز باشد. کلینیک دکتر ایران نژاد که یکی از بهترین پزشکان لیزر درمانی در اصفهان است، می تواند شما را در این روش راهنمایی کند. برای دریافت وقت مشاوره می توانید با شماره ۰۳۱۳۲۶۶۶۰۷۰ ۰۹۱۳۷۲۸۰۳۵۹ و یا به آدرس اصفهان، چهارراه هشت بهشت، ساختمان سروش، طبقه ۴، واحد مراجعه کنید. روزهای دایر بودن مطب دکتر ایران نژاد، شنبه تا چهارشنبه عصر می باشد.

دکتر ایران نژاد در کدام بیمارستان های اصفهان عمل هموروئید لیزری انجام میدهد؟

یکی از بهترین پزشکان درمان لیزری بواسیر، دکتر ایران نژاد متخصص جراحی عمومی می‌باشد. دکتر ایران نژاد دارای تخصص و تجربه فراوان در زمینه لیزر هموروئید می باشد و با استفاده از بهترین تجهیزات پزشکی پیشرفته و جدیدترین روشهای مدرن، به درمان هموروئید با لیزر می‌پردازند. ایشان در بیمارستان های شهید صدوقی، بیمارستان میلاد و مرکز جراحی محدود میلاد فعالیت می‌کنند. این مراکز با بروزترین تجهیزات پزشکی و دارا بودن کادر درمانی با تجربه، به بیماران خود خدمات درمانی با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین المللی ارائه می کنند.