فروش عمده چرخ کیف مدرسه با بهترین قیمت

در خانه اصفهان
کد آگهی : 15549
    شعار کسب و کارگروه فنی مهندسی بعد سوم اصفهان
    شهراصفهان
    خیابان یا محلهخانه اصفهان
    قیمت ثابتتماس بگیرید
    قیمت متغیرمراجعه کنید
    امکاناتفروش اینترنتی

طراحی و تولید چرخ کیف مدرسه

فروش عمده فروش چرخ کیف مدرسه با بهترین قیمت خرید در اصفهان گروه فنی مهندسی بعد سوم چرخ کوله, چرخ کیف, چرخ کیف دبستان, چرخ کیف دخترانه, چرخ کیف دسته عصایی, چرخ کیف مدرسه, طراحی و تولید چرخ کیف مدرسه, قیمت خرید عمده چرخ کیف دبستان, قیمت خرید عمده چرخ کیف مدرسه, گروه فنی مهندسی بعد سوم, مهندس مجید زاغیان

فروش عمده چرخ کیف مدرسه با بهترین قیمت، یکی از محصولات تولیدی در گروه فنی مهندسی بعد سوم طراحی و تولید چرخ کیف مدرسه با کیفیت و قیمت عالی می باشد. این مجموعه تلاش کرده تولید این چرخ ها با بهترین کیفیت و رفع ایرادات قبلی صورت پذیرد. به گونه ای که این چرخ ها به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب بتواند رضایت مصرف کنندگان محترم را کسب نماید. یکی از معایب در محصولات مشابه شکستن تایر ها میباشد. در این محصول چرخ ها به صورت دو سر گیردار طراحی شده تا شکست چرخ ها به حداقل کاهش یابد.

گروه فنی مهندسی بعد سوم

گروه فنی مهندسی بعد سوم اصفهان با همت و تلاش فراوان، به طراحی و تولید چرخ کیف مدرسه پرداخته است. این گروه با بهره گیری از دانش فنی و مهندسی خود، توانسته است چرخی با کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد را به بازار عرضه کند. از ویژگی‌های این چرخ می‌توان به سبکی مناسب، استحکام بالا و قابلیت حمل آسان اشاره کرد. همچنین از جنبه های ایمنی نیز این چرخ با استانداردهای لازم سازگار است و شرایط مطمئنی برای دانش‌آموزان را فراهم می کند. گروه فنی مهندسی بعد سوم با تمرکز بر کیفیت و نوآوری، تلاش می‌کند تا نیازهای مشتریان را در نظر گرفته و محصولاتی با کیفیت بالا ارائه دهد.

فروش فقط به صورت عمده می باشد

اطلاعات تماس با گروه فنی مهندسی بعد سوم اصفهان، فروش عمده چرخ کیف مدرسه با بهترین قیمت به شرح زیر است.

  • نشانی: اصفهان، خانه اصفهان، شهرک صنعتی امیر کبیر
  • شماره تماس: 03131316131
  • شماره هماهنگی خرید عمده چرخ کیف: 09133076489
  • مدیریت: مهندس مجید زاغیان
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
35 بازدید کل ، 1 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

نظرات کاربران