دکتر تیموری متخصص ارتودنسی و ناهنجاری فک و صورت اصفهان

در خیابان توحید میانی
کد آگهی : 15681
    تخصص دندانپزشکمتخصص ارتودنسی (ارتودنتیست)
    شعار کسب و کاربهترین متخصص ارتودنسی خردسالان در اصفهان
    شهراصفهان
    خیابان یا محلهخیابان توحید میانی
    خیابانساختمان تیراژه طبقه 4 واحد 12

خانم دکتر فاطمه تیموری دندانپزشک

drfatemehteimoori-دکتر فاطمه تیموری متخصص ارتودنسی خوب اطفال و ناهنجاری فک و صورت قسطی اصفهان آدرس مطب دکتر تیموری دندانپزشک, ارتودنسی اصفهان, ارتودنسی اقساطی در اصفهان, ارتودنسی رایگان اصفهان, ارتودنسی قسطی در اصفهان, بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین فوق تخصص ارتودنسی در اصفهان, بهترین کلینیک تخصصی ارتودنسی در اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی بزرگسالان در اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی خردسالان در اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی کودکان در اصفهان, درمان ارتودنسی خوب اصفهان, درمان ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان, درمان های ارتودنسی اصفهان, دکتر پنجه طلا ارتودنسی اصفهان, دکتر تیموری دندانپزشک اصفهان, دکتر فاطمه تیموری دندانپزشک اصفهان, فوق تخصص ارتودنسی در اصفهان, قیمت ارتودنسی دندان در اصفهان, کلینیک ارتودنسی در اصفهان, لیست پزشکان متخصص ارتودنسی در اصفهان, متخصص ارتودنسی کودکان در اصفهان, نظرات درباره دکتر تیموری دندانپزشک

دکتر تیموری متخصص ارتودنسی و ناهنجاری فک و صورت اصفهان یکی از متخصصان برجسته در حوزه دندانپزشکی می باشند. “خانم دکتر فاطمه تیموری دندانپزشک” با داشتن تجربه چندین ساله و دانش فنی بالایی که دارد، به عنوان بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان شناخته شده است. فاطمه تیموری در سال ۱۳۸۱ وارد رشته دندانپزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شد و پس از گذراندن دوره‌های آموزشی مرتبط، در سال ۱۳۸۷ فارغ التحصیل شد. سپس در همان سال موفق به قبولی در آزمون تخصصی ارتودنسی دانشگاه آزاد تهران شد و دوره تخصصی خود را در سال ۱۳۹۱ به پایان رساند.

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

دکتر تیموری متخصص ارتودنسی و ناهنجاری فک و صورت اصفهان در حال حاضر عضو هیات علمی بخش ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اصفهان است و به عنوان یک ارتودنتیست فعال و موفق شناخته می‌شود. فعالیت های تحقیقاتی و آموزشی او نیز نشان از تعهد و علاقه وی به این حوزه دارد. بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان با داشتن تخصص در زمینه درمان ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت، به بررسی و درمان مشکلات ارتودنسی مختلف افراد می‌پردازد که با استفاده از تکنیک ها و روشهای پیشرفته، به هر فرد به شکل جداگانه نگرش منحصر به فرد دارد.

درمان های ارتودنسی

drfatemehteimoori-دکتر فاطمه تیموری بهترین متخصص ارتودنسی کودکان و ناهنجاری فک و صورت قسطی اصفهانآدرس مطب دکتر تیموری دندانپزشک, ارتودنسی اصفهان, ارتودنسی اقساطی در اصفهان, ارتودنسی رایگان اصفهان, ارتودنسی قسطی در اصفهان, بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین فوق تخصص ارتودنسی در اصفهان, بهترین کلینیک تخصصی ارتودنسی در اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی بزرگسالان در اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی خردسالان در اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی کودکان در اصفهان, درمان ارتودنسی خوب اصفهان, درمان ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان, درمان های ارتودنسی اصفهان, دکتر پنجه طلا ارتودنسی اصفهان, دکتر تیموری دندانپزشک اصفهان, دکتر فاطمه تیموری دندانپزشک اصفهان, فوق تخصص ارتودنسی در اصفهان, قیمت ارتودنسی دندان در اصفهان, کلینیک ارتودنسی در اصفهان, لیست پزشکان متخصص ارتودنسی در اصفهان, متخصص ارتودنسی کودکان در اصفهان, نظرات درباره دکتر تیموری دندانپزشک

دکتر فاطمه تیموری متخصص ارتودنسی و ناهنجاری فک و صورت اصفهان با داشتن تجربه طولانی در زمینه درمان ارتودنسی، به خوبی میداند که هر فرد نیازهای منحصر به فرد خود را دارد و باید به شکل مناسب و حرفه‌ای به مشکلات ارتودنسی خود رسیدگی شود. او با توجه به دانش فنی و تجربه‌ی خود، به هر فرد کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن از درمان های ارتودنسی برخوردار شود.

با توجه به تعهد و علاقه‌ی فراوان دکتر تیموری دندانپزشک به حوزه ارتودنسی، او یک منبع قابل اعتماد برای همه‌ی افراد است که به دنبال راه‌حل‌های مناسب برای مشکلات ارتودنسی خود هستند. به عنوان یک متخصص با تجربه، دکتر تیموری همواره در پاسخگویی به سوالات و نگرش منحصر به فرد به هر فرد کمک می‌کند.

ارتودنسی قسطی در اصفهان

خدمات ارتودنسی قسطی در اصفهان یک روش موثر و متداول برای اصلاح و تنظیم دندان های نامنظم و فضای باز بین دندان های کودکان و حتی بزرگسالان است است. این روش، با استفاده از ابزارها و دستگاه های پیشرفته، به شما امکان می‌دهد تا به طور مداوم و متداول به تنظیم و صحیح کردن دندان های خود بپردازید. در مطب خانم دکتر فاطمه تیموری دندانپزشک، با تیم مجرب و متخصصی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، شما می‌توانید از خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب و با شرایط قسطی بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس با متخصص ارتودنسی اصفهان

آدرس مطب دکتر تیموری دندانپزشک, ارتودنسی اصفهان, ارتودنسی اقساطی در اصفهان, ارتودنسی رایگان اصفهان, ارتودنسی قسطی در اصفهان, بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین فوق تخصص ارتودنسی در اصفهان, بهترین کلینیک تخصصی ارتودنسی در اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی بزرگسالان در اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی خردسالان در اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی کودکان در اصفهان, درمان ارتودنسی خوب اصفهان, درمان ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان, درمان های ارتودنسی اصفهان, دکتر پنجه طلا ارتودنسی اصفهان, دکتر تیموری دندانپزشک اصفهان, دکتر فاطمه تیموری دندانپزشک اصفهان, فوق تخصص ارتودنسی در اصفهان, قیمت ارتودنسی دندان در اصفهان, کلینیک ارتودنسی در اصفهان, لیست پزشکان متخصص ارتودنسی در اصفهان, متخصص ارتودنسی کودکان در اصفهان, نظرات درباره دکتر تیموری دندانپزشک drfatemehteimoori-دکتر فاطمه تیموری متخصص ارتودنسی بزرگسالان و ناهنجاری فک و صورت قسطی اصفهان

جهت برقراری ارتباط با خانم دکتر فاطمه تیموری متخصص ارتودنسی در اصفهان می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

  • آدرس مطب: اصفهان، خیابان توحید میانی، ساختمان تیراژه، طبقه 4، واحد 12
  • شماره تلفن مطب:
  • شماره موبایل رزرو نوبت: 09376809858
  • مشاوره آنلاین در واتساپ: 09376809858
  • پیج اینستاگرام: drfatemehteimoori
  • وبسایت خانم دکتر تیموری: drteimoori.com
  • ساعات و روزهای کاری: شنبه، دوشنبه، چهارشنبه از ساعت 16:00 عصر تا 20:00 شب
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
24 بازدید کل ، 1 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های مشابه

نظرات کاربران