موسسه خیریه امدادگران عاشورا اصفهان حامی بیماران سرطانی

در خیابان هشت بهشت شرقی
کد آگهی : 16058
    شعار کسب و کارکمک به بیماران سرطانی و صعب العلاج
    شهراصفهان
    خیابان یا محلهخیابان هشت بهشت شرقی
    محلهچهارراه حمزه، ابتدای خیابان لاهور، ساختمان ماهور، طبقه دو
    قیمت ثابتتماس بگیرید

کمک به بیماران سرطانی و صعب العلاج

emdadgranesf-موسسه خیریه امدادگران عاشورا اصفهان حامی بیماران سرطانی و صعب العلاج امدادگران عاشورا اصفهان, حامی بیماران سرطانی و صعب العلاج, خیریه عاشورا اصفهان, خیریه های اصفهان, دکتر سیدرضا مرتضویان, دکتر عبدالمجید انصاری, کمک به بیماران سرطانی و صعب العلاج, کمک به خیریه در اصفهان, نیازهای بیماران سرطانی و صعب العلاج

موسسه خیریه امدادگران عاشورا اصفهان حامی بیماران سرطانی و صعب العلاج با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در حوزه درمان و مددکاری و با بیش از هفتاد هزار بیمار تحت پوشش خود یکی از موسسات خیریه فعال اصفهان در حوزه درمانی و حمایت کننده از بیماران سرطانی و صعب العلاج است. این موسسه با هدف ارائه کمک های مالی، روحی و روانی به بیماران سرطانی در سال 1381 تأسیس شده و تاکنون توانسته است بسیاری از بیماران نیازمند خود را حمایت کرده و زندگی آنها را تحولی تو ببخشد.

برنامه های حمایتی خیریه امدادگران عاشورا

بیماری سرطان یکی از بزرگترین چالش های سلامتی جامعه است که نیازمند حمایت و کمک جامعه، مسئولین و مهمتر از همه اعضای خانواده می‌باشد. بیماران سرطانی علاوه بر درمانهای پزشکی، نیاز به حمایت مالی و روحی دارند که موسسه خیریه امدادگران عاشورا اصفهان با اقدامات متنوع خود تلاش می‌کند تا این نیازها را برطرف نماید.

موسسه خیریه امدادگران عاشورا اصفهان حامی بیماران سرطانی با همکاری مراکز درمانی و بیمارستان ها، به برگزاری برنامه های حمایتی برای بیماران سرطانی مشغول است. برنامه های حمایتی خیریه امدادگران عاشورا شامل ارائه کمک های مالی برای هزینه های درمان، تأمین داروهای گران قیمت، ارائه خدمات پشتیبانی روحی و روانی، برگزاری کارگاه ها و همایش های آموزشی برای بیماران و خانواده های آنها می‌باشد.

نیازهای بیماران سرطانی و صعب العلاج

امدادگران عاشورا اصفهان, حامی بیماران سرطانی و صعب العلاج, خیریه عاشورا اصفهان, خیریه های اصفهان, دکتر سیدرضا مرتضویان, دکتر عبدالمجید انصاری, کمک به بیماران سرطانی و صعب العلاج, کمک به خیریه در اصفهان, نیازهای بیماران سرطانی و صعب العلاج emdadgranesf-ادرس و شماره تلفن موسسه خیریه امدادگران عاشورا اصفهان حامی درمان بیماران سرطانی و صعب العلاج

علاوه بر این، موسسه خیریه امدادگران عاشورا اصفهان با استفاده از اعتبارات حاصل از مردم نیکوکار و همچنین همکاری با سازمان ها و شرکت های خصوصی، به اجرای طرح های مختلف در حوزه پژوهش و تحقیقات پیرامون بیماری سرطان و راهکارهای جدید درمان آن نیز مشغول است.

باور به اینکه هر فرد باید به بهترین شرایط بهداشت و درمان دست یابد، موسسه خیریه امدادگران عاشورا اصفهان به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی، جوابگو به نیازهای بیماران سرطانی و صعب العلاج است و تلاش دارد تا با حمایت از این بیماران، گام های مثبت و قابل توجهی در جامعه به سمت بهبود و تحول بخشیدن به زندگی آن‌ها بردارد.

اطلاعات تماس با موسسه خیریه امدادگران عاشورا

امدادگران عاشورا اصفهان, حامی بیماران سرطانی و صعب العلاج, خیریه عاشورا اصفهان, خیریه های اصفهان, دکتر سیدرضا مرتضویان, دکتر عبدالمجید انصاری, کمک به بیماران سرطانی و صعب العلاج, کمک به خیریه در اصفهان, نیازهای بیماران سرطانی و صعب العلاج emdadgranesf-شماره کارت و حساب موسسه خیریه امدادگران عاشورا اصفهان حامی بیماران سرطانی و صعب العلاج

بدینوسیله، تلاش های موسسه خیریه امدادگران عاشورا اصفهان حامی بیماران سرطانی در حوزه حمایت از بیماران تحت حمایت این مرکز قابل تقدیر است و این موسسه به عنوان یک نهاد معتبر و فعال در جامعه، نقش مؤثر و مثبت خود را در جامعه به خوبی اجراء نموده است. اطلاعات تماس با موسسه خیریه امدادگران عاشورا به شرح زیر است.

  • نشانی: اصفهان، خیابان هشت بهشت شرقی، چهارراه حمزه، ابتدای خیابان لاهور، ساختمان ماهور، طبقه دو
  • شماره تماس: 03132683641
  • شماره تماس امور خیرین: 09908585960
  • وبسایت: https://emdadgaranesf.ir
  • پیج اینستاگرام: emdadgranesf
  • کانال ایتا:
  • شماره کارت واریز هدایای نقدی نزد بانک سپه (انصار سابق): 6273811174213121
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
24 بازدید کل ، 1 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

نظرات کاربران