دکتر نجمه اخلاقی بهترین دندانپزشک کودکان در اصفهان

در خیابان توحید میانی
کد آگهی : 13598
    تخصص دندانپزشکمتخصص دندانپزشکی کودکان (پودودنتیست)
    شعار کسب و کاربهترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی اطفال و کودکان در اصفهان با قیمت مناسب
    روزهای مطب عصرشنبه|عصر, دوشنبه|عصر, چهارشنبه|عصر
    شهراصفهان
    خیابان یا محلهخیابان توحید میانی
    خیابانچهارراه پلیس
    نشانی کاملنبش بن بست 12 ساختمان نیکو

بهترین دندانپزشک کودکان در اصفهان

1-best dental isfahan-دکتر نجمه اخلاقی بهترین دندانپزشک زن کودکان و خردسالان در اصفهان در کلینیک دولتی دندانپزشکی اصفهان آدرس کلینیک دندانپزشکی کودکان در اصفهان, بهترین دندانپزشک کودکان در اصفهان, بهترین کلینیک دندانپزشکی اطفال در اصفهان, دکتر نجمه اخلاقی, دکتر نجمه اخلاقی اصفهان, دکتر نجمه اخلاقی دندانپزشک, دکتر نجمه اخلاقی دندانپزشک خردسالان, دکتر نجمه اخلاقی دندانپزشک کودکان, دندانپزشکی کودکان در اصفهان با قیمت مناسب, فوق تخصص دندانپزشکی کودکان اصفهان, قیمت دندانپزشکی کودکان در اصفهان, کلینیک دندانپزشکی کودکان با بیهوشی در اصفهان, کلینیک دندانپزشکی کودکان شبانه روزی

دکتر نجمه اخلاقی بهترین دندانپزشک کودکان در اصفهان با سابقه‌ای درخشان و تجربه‌ای گسترده در زمینه دندانپزشکی کودکان، به عنوان یکی از متخصصان برجسته و معتبر این حوزه شناخته می‌شود. کلینیک دندانپزشکی کودکان دکتر اخلاقی یکی از معتبرترین و بهترین مراکز دندان پزشکی اطفال و نوجوانان در اصفهان است. این مجموعه با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و استفاده از روش‌های پزشکی نوین، به بهبود و درمان مشکلات دندانی کودکان می‌پردازد.

کلینیک دندانپزشکی کودکان با بیهوشی در اصفهان

استفاده از بیهوشی در کلینیک دندانپزشکی کودکان دکتر اخلاقی، از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه است. این امر باعث می‌شود که فرآیند درمان برای کودکان آسان‌تر و کمتر ترسناک باشد. قیمت‌های منطقی و مناسب برای خدمات دندانپزشکی کودکان در این کلینیک، این امکان را به والدین می‌دهد تا بدون نگرانی مالی، به درمان و حفظ سلامت دندانهای فرزندان خود بپردازند. “آدرس کلینیک دندانپزشکی کودکان” دکتر نجمه اخلاقی در اصفهان، به راحتی قابل دسترسی است و محل آن به گونه ای است که برای والدین و کودکان راحتی بالایی فراهم می‌آورد.

کلینیک دندانپزشکی کودکان شبانه روزی

دکتر نجمه اخلاقی با داشتن تخصص در زمینه دندانپزشکی کودکان، تضمین کننده بهترین خدمات پزشکی برای کودکان است. وجود یک دندان پزشک فوق تخصص در این زمینه، باعث می‌شود که والدین بتوانند با آرامش خاطر، فرآیند درمان دندانی فرزندان خود را به او از سپرده و از تخصص و تجربه‌اش بهره مند شوند. با هماهنگی قبلی این کلینیک دندانپزشکی کودکان شبانه روزی خدمات خود را ارائه می‌دهد تا والدین بتوانند در هر زمان که نیاز به مشاوره یا درمان دندانی فرزندان خود دارند، با متخصصین مجرب این مجموعه در تماس باشند.

با توجه به تمامی ویژگی‌های فوق، کلینیک دندانپزشکی کودکان دکتر نجمه اخلاقی به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مراکز دندان پزشکی اطفال در اصفهان شناخته می‌شود. والدین می‌توانند با اطمینان به این مجموعه مراجعه کرده و از خدمات با کیفیت و حرفه‌ای آن بهره‌مند شوند.

بیوگرافی دکتر نجمه اخلاقی دندان پزشک کودکان در اصفهان

1-best dental isfahan-خانم دکتر نجمه اخلاقی بهترین دندانپزشک کودکان اصفهان در آدرس کلینیک دولتی دندانپزشکی خوب و رایگان اصفهان آدرس کلینیک دندانپزشکی کودکان در اصفهان, بهترین دندانپزشک کودکان در اصفهان, بهترین کلینیک دندانپزشکی اطفال در اصفهان, دکتر نجمه اخلاقی, دکتر نجمه اخلاقی اصفهان, دکتر نجمه اخلاقی دندانپزشک, دکتر نجمه اخلاقی دندانپزشک خردسالان, دکتر نجمه اخلاقی دندانپزشک کودکان, دندانپزشکی کودکان در اصفهان با قیمت مناسب, فوق تخصص دندانپزشکی کودکان اصفهان, قیمت دندانپزشکی کودکان در اصفهان, کلینیک دندانپزشکی کودکان با بیهوشی در اصفهان, کلینیک دندانپزشکی کودکان شبانه روزی

دکتر نجمه اخلاقی دندانپزشک کودکان متولد سال ۱۳۶۳ متخصص دندانپزشکی کودکان است. او در سال ۱۳۸۱ وارد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شده و در رشته دندانپزشکی عمومی رتبه اول را کسب کرده است. سپس در سال ۱۳۸۷، با کسب رتبه ۲۱، تخصص خود را در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داده است. وی توانسته است رتبه اول بورد تخصصی دندانپزشکی کودکان را در کشور کسب کرده و به عنوان دندانپزشک نمونه سال ۹۱ انتخاب شود.

افتخارات دکتر اخلاقی دندان پزشک

همچنین دکتر نجمه اخلاقی بهترین دندانپزشک کودکان در اصفهان عضو هیات علمی گروه دندانپزشکی کودکان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بوده و عضو مرکز تحقیقات علوم دندانی دانشکده دندانپزشکی اصفهان می‌باشد. اعضای انجمن دندانپزشکی کودکان ایران نیز او را جزو اعضای خود می‌شمارند. به لطف تلاش‌های بی‌وقفه و تخصص خود، دکتر نجمه اخلاقی توانسته است جایگاه ویژه‌ای در حوزه دندانپزشکی کودکان در اصفهان کسب کرده و به عنوان یکی از بهترین‌ها در این زمینه شناخته شود.

اطلاعات تماس با مطب دندانپزشکی خردسالان در اصفهان

  • ادرس: خیابان توحید میانی، چهارراه پلیس، نبش بن بست ۱۲، ساختمان نیکو، طبقه ۲
  • تلفن: 03136251198
  • موبایل جهت رزرو نوبت: 09135659353
  • سایت: drnakhlaghi.ir
  • پیج اینستاگرام: drnakhlaghi
  • تلگرام: drnAkhlaghi
  • روزهای مطب: شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ها عصر از ساعت 16:00
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
61 بازدید کل ، 1 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های مشابه

نظرات کاربران