تعمیر انواع یخچال فریزر خانگی و صنعتی در اصفهان

در بزرگراه شهید خرازی
کد آگهی : 4786
    شهراصفهان
    خیابان یا محلهبزرگراه شهید خرازی
    محلهرهنان
    قیمت ثابتتماس بگیرید

آیا برای خرابی و رفع عیب یخچال فریزر به کمک نیاز دارید؟

202-1-gas-نمایندگی-تعمیرات-یخچال-ساید-بای-ساید-در-اصفهان-قیمت-شارژ-گاز-یخچال-در-اصفهان-منزل-و-محل-کار-charging اگر به سرویس و تعمیر یخچال فریزر در اصفهان نیاز دارید، با متخصصان ماهر تیم فنی کاران اسپادان با شماره های ۰۹۰۵۰۲۶۶۲۲۵ و ۰۹۰۵۰۲۶۶۲۲۶ در تماس باشید

اگر به سرویس و تعمیر یخچال فریزر در اصفهان نیاز دارید، با متخصصان ماهر تیم فنی کاران اسپادان با شماره های ۰۹۰۵۰۲۶۶۲۲۵ و ۰۹۰۵۰۲۶۶۲۲۶ در تماس باشید. فنی کاران اسپادان یخچال فریزر شما را تعمیر می کنند و در محل زندگیان به شما تحویل می دهند. صافکاری یخچال، تعمیر درب یخچال، تعویض پوسیدگی کف یخچال فریزر، رفع فرورفتگی درب یخچال و … توسط کارشناسان ما انجام می شود.

هزینه گاز یخچال قدیمی در اصفهان چقدر است؟

هزینه گاز یخچال قدیمی در اصفهان بستگی به مدل، سن و شرایط یخچال دارد. علاوه بر این، قیمت گاز یخچال قدیمی ممکن است در مناطق مختلف و با توجه به قیمت گاز در هر منطقه متفاوت باشد. برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد هزینه گاز یخچال قدیمی در اصفهان، بهتر است با تعمیرکار یا خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

37 بازدید کل ، 1 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های مشابه

نظرات کاربران