تدریس خصوصی عربی و ادبیات فارسی اول و دوم متوسطه اصفهان

در خیابان بزرگمهر
کد آگهی : 15586
    شعار کسب و کارمعلم خصوصی عربی و فارسی در اصفهان
    شهراصفهان
    خیابان یا محلهخیابان بزرگمهر
    قیمت ثابتتماس بگیرید
    امکاناتمشاوره رایگان, مناسب برای کودکان

معلم خصوصی عربی و فارسی در اصفهان

تدریس خصوصی عربی و ادبیات فارسی اول و دوم متوسطه اصفهان برای دانش آموزان  ارائه می‌شود. سرکار “خانم مریم شفیعیون” با 30 سال سابقه تدریس در رشته ادبیات فارسی و عربی متوسطه اول و دوم و با استفاده از روش های مدرن و کارآمد یکی از بهترین دبیران سرشناس و خبره در این حوزه می باشند. خانم شفیعیون بیان می کنند، دانش آموزان و دانشجویان با استفاده از منابع متنوع و مناسب همراه با معلم خصوصی عربی و فارسی در اصفهان به بهترین شکل ممکن می توانند آماده امتحانات و پیشرفت تحصیلی خود شوند.

تدریس خصوصی زبان عربی و فارسی در اصفهان

مریم شفیعیون با 30 سال سابقه خدمت، تدریس خصوصی زبان عربی و فارسی در اصفهان ارائه می کند. با توجه به تجربه و دانش کافی خانم شفیعیون، می توانید به صورت خصوصی و چند نفره دانش زبانی خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید. خانم شفیعیون به عنوان یکی از بهترین دبیران تدریس خصوصی اصفهان، با روشهای مدرن و کاربردی متمرکز هستند و به شما کمک می کنند تا مهارت های لازم برای صحبت کردن، نوشتن و درک بهتر زبان عربی و فارسی را کسب کنید.

آموزش زبان فارسی و عربی بصورت خصوصی

برنامه ریزی بر اساس نیازهای شما و هدف های آموزشی شما تنظیم می‌شود و با توجه به سطح شما، درس های منطبق با نیازهای شما طراحی می‌شود. با ارائه تمرینات عملی، فعالیت های گروهی و فردی، به شما کمک خواهد شد تا به سرعت پیشرفت کنید و اعتماد به نفس خود را در استفاده از زبان عربی و فارسی بالا ببرید. باید بدانید، در آموزش زبان فارسی و عربی بصورت خصوصی از آخرین منابع آموزشی و کتاب های مرجع استفاده خواهد شد تا به شما کمک شود، بهترین نتایج را در کوتاه ترین زمان ممکن بدست آورید.

مریم شفیعیون معلم خصوصی عربی و فارسی

مریم شفیعیون معلم خصوصی عربی و فارسی اظهار می کنند، هدف من این است که شما را در مسیر تسلط بر زبان عربی و فارسی همراهی کنم و به شما کمک کنم تا به دستیابی به اهداف زبانی خود برسید. در صورت تمایل به شروع یک دوره تدریس خصوصی، منتظر همکاری با شما هستم تا به شما در رسیدن به موفقیت در یادگیری زبان عربی و فارسی کمک کنم. همچنین از دیگر اهداف ایشان، تقویت مهارت های زبانی و ادبی دانش آموزان است، به گونه ای که آنها بتوانند با اعتماد به نفس و مهارت لازم، در زمینه‌های تحصیلی و شغلی خود به بهترین شکل ممکن پیشرفت کنند.

اطلاعات تماس با مریم شفیعیون معلم خصوصی

در صورت تمایل به استفاده از خدمات تدریس خصوصی عربی و ادبیات فارسی، با شماره زیر تماس بگیرید تا برنامه ای منطبق بر نیازهای شما را برای شروع همکاری مشترک ترتیب دهیم.

  • شماره تلفن معلم خصوصی زبان عربی و فارسی: 09913157167
  • اینستاگرام: m.sh2295367
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
22 بازدید کل ، 1 امروز

سایت بهترین ها در استان اصفهان، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

لطفا در انتهای این آگهی، نظر خود را برای دیگران مرقوم فرمائید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
محل تبلیغات شما اینجاس

آگهی های مشابه

نظرات کاربران